/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Sunowich - fed codepac - tip
Fra : ingelein
Vist : 591 gange
20 point
Dato : 26-10-08 13:05

Hej Sunowich
Jeg har set dit tip efter at jeg selv har spurgt herinde, fordi jeg har ledt efter en MPEG-2 decoder.
Er det virkelig meningen at man skal downloade hele den kæmpepakke? Eller piller man en decoder ud af pakken?

Hilsen Ingelein - har ikke så mange points i dag.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 13:14

HALLO....

Læs dit EGET spørgsmål om dekoder....

Codecs er NOGET HELT ANDET...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-10-08 13:22

Ja man henter "hele"pakken og installerer den og som Molo skrev i dit spørgsmål så slet alle andre pakker via kontrolpanel

god week end

Accepteret svar
Fra : Line99

Modtaget 30 point
Dato : 26-10-08 13:34

Hvad er codepac egentlig for nget

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 26-10-08 13:35

Hej refi
Hvor er du altid hurtig - og nej,der ligger også en MPEG -4 decoder i den pakke, som Sunowich har linket til.

Såååååååååååå??????????
Men bortset fra det, så tror jeg at jeg ofrer penge på det og køber den, som Microsoft anbefaler.
Mange hilsner Ingelein

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 26-10-08 14:02

du behøver ikke at installere alt muligt lort! download og installer den her http://www.free-codecs.com/download/stinky_mpeg_2_codec.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-10-08 14:28

Ace codecpack er nu ikke lo..

Den er skam ganske udmærket og har været fremme i årevis.....

Men en DVD-DECODER er som sagt noget andet

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 30-10-08 13:54

Tak for svaret Line99.
Du får mine points, fordi jeg ellers ville have annulleret spørgsmålet. Jeg blev ikke klogere af svarene, for de var ikke optimale. Men jeg er glad for at se at andre - og du ved lige så lidt om det som jeg. '
Vi kan jo altid bli' klogere.
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 30-10-08 17:39

Tak - men ærgerligt at vi ikke fik noget svar