/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Gps gemning af kordt
Fra : birkglerfoss
Vist : 460 gange
100 point
Dato : 26-10-08 07:09

jeg ved ikke om det er det rigtige kategori at jeg stiller det rigtige spørgsmål,
Er der nognen der ved hvad forskellen er, hvor kortet bliver gemt i gpseren eller på kordet, for de at når jeg skal hendte opdateringer siger den at der er for lidt plads på gpseren?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-10-08 08:27

Forskellen er at du kan gemme kortmateriale på et hukommelseskort, istedet for på selve gps modtageren, hvilken gps har du?

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 26-10-08 09:16

På nogle enkelte GPS'er skal du bruge et hukommelseskort til at lagre dine kort på.
Andre GPS har stor intern hukommelse, så de kan lagres i selve GPS'en.
Min gamle GPS havde kortene på 4 stk CD rom skiver.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : birkglerfoss

Dato : 26-10-08 15:49

jeg har en tomtom one xl hvor kortet er gemt på gpseren og den har 1 gb memery det er lidt iriterende for de jeg mangler nogle opdateringer det vil sige at jeg mangler 1,5 mb der er ikke noget tilbage at taga fra, kan man so ikke flydte det over på sd kordet ?