/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
kødsovs med spaghetti
Fra : gamle61
Vist : 3747 gange
100 point
Dato : 25-10-08 23:52

kan en kødsovs lavet af oksefars og blandet med kogt spaghetti fryses - venligst - gamle61

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-08 23:56

Det kan du godt, men jeg ville ikke gøre det.. der er en del væde i kødsovsen, så jeg tror spaghettien vil blive kedelig når den bliver varmet op igen

Jeg ville kun fryse kødsovsen, og så koge spaghetti'en når den skulle bruges

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 110 point
Dato : 25-10-08 23:58

Det kan du sagtens også med et godt spaghettiresultat Jeg gør det tit og de "sarte " unger syns det er ok

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 00:02

Nordsted har ret, men har du blandet retten, så kan du stadig godt fryse den.

Godkendelse af svar
Fra : gamle61

Dato : 26-10-08 00:03

Tak for svaret Sunowich.- mor havde lavet og gæsterne blev syge og kom ikke - kunne jo ikke spise det selv og synes det smagte for godt til at smide væk - fortsat god weekend - gamle61

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 00:03

Nordsted....Hvordan hulen vil du ha den stakkels mand skal fiske pastaen op igen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 00:05

Fint...Det skal nok være godt ,når du hiver det ud af fryseren. Men husk at fryse det i den portionsstørrelse du skal bruge, for det blir ikke godt hvis du fryser det igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-08 00:06

Ved at lade være med at blande det inden serveringen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 00:08

Jamen for hulen....Hvad står der
Citat
kan en kødsovs lavet af oksefars og blandet med kogt spaghetti fryses

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 00:08

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-10-08 00:44

Ja frys i småportioner alt efter behag og appetit God Weekend

Kommentar
Fra : metteKanDu

Dato : 26-10-08 10:47

du kan sagtensfryse kødsovsen og spagettien men hver for sig kog frisk spagetti til kødsovsen når du skal have det igen spagettien resten i fryseren kan sagtens anvendes på som fyld på hjemmelavet pizza

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 10:56

Citat
Jeg ville kun fryse kødsovsen, og så koge spaghetti'en når den skulle bruges
Tjaeee det var de samme Nordsted sagde......... i går.

Og spørgsmålet var, om det kunne fryses når det VAR blandet... Se her
Citat
kan en kødsovs lavet af oksefars og blandet med kogt spaghetti fryses
Man kan få meget ud af at læse en tråd, inden man selv kommer med indlæg