/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
hamster har været væk 1 gang
Fra : lille-ciller00
Vist : 1317 gange
12 point
Dato : 25-10-08 21:31

min hamster har været væk en gang han var væk i 11 timer men jeg havede lagt vand og mad ud til ham som han tog. men kan det være han er blevet rigtig bange få det føler jeg. men jeg har kun haft ham i 1 månede så jeg ved ikke rigtig hvordan det er ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-10-08 21:36

Det har jeg prøvet med min kone - men hun kom sgu tilbage

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-10-08 21:38

Citat
men hun kom sgu tilbage

Fatter man så liiiige det

Accepteret svar
Fra : Sonie310

Modtaget 22 point
Dato : 25-10-08 22:00

Hvis dit hamster er kommet tilbage og du har fanget det, så er der vel ikke noget galt.

Men hvis ikke den er kommet tilbage, så fortsæt med at give vand og mad. Da et hamster er natdyr, så prøv hold dig vågen, og så tag ham ind i sit bur når han sidder og spiser.
Tror ikke at den er bange, men på eventyr alle mulige og umulige steder!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 25-10-08 22:04

Hvis du vil vende din hamster til at komme ud, så kan du evt. spænde den fast på en rulleskøjte, og trække den efter dig i en snor, lidt som Lille Per gør med sin elefant. Husk at tage en tophue på.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 25-10-08 22:05

Hvis du også synger imens du går tur med den, så bliver den lynhurtigt vant til at komme ud, og kan hurtigt gå frit. Husk at give den rigeligt med sukker, ellers falder den i søvn.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-08 22:11

Det sgu humor

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-10-08 22:48

lille-ciller00 - gid det var dig, der havde været væk væk i 11 timer!

Tror du ikke, at dine spørgsmål egner sig bedre på Arto - eller en anden børne-kanal?

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 25-10-08 23:08

en hamster vil altid prøve at stikke af hvis den kan, den første hamster jeg havde , fandt jeg i kælderen 4 mdr efter min underbo var flyttet, og det var deres hamster... og den var ganske levende...

men det betyder os man som sagt skal passe på, da den i starten blev ved at bryde ud (indtil jeg fik et rigtigt bur) så kunne jeg stille dens madskål ned på gulvet, og inden 5 min var den oppe i madskålen så du skal ikek være så nervøs, men det er jo en GNAVER så den æder sig gennem alt

vh
D9N

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 25-10-08 23:11

Siger din hamster også: " NI - NI - NI - NI"?

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 25-10-08 23:17

nej den siger at man sku overveje lidt seriøse svar på kandu istedet for at opføre sig nedlande og som idioter over for dem som stiller spørgsmål de ikke kender svarene på ...

hvis man er træt af cilles spørgsmål, så lad være med at læse dem istedet for at forsøge at skæmme personen væk med uforskammede svar

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 25-10-08 23:24

Ja, enig - det er sq tarveligt at gøre den slags. Tænker du på nogen bestet som udviser den adfærd?

Jeg synes forresten det er super at du har lært din hamster at tale - det kunne jeg godt tænke mig at min kunne også. Hvordan har du lært den det?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-10-08 00:54

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-10-08 01:04

Flash-Flop på Slap flad humorline

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 01:05

Citat
min hamster har været væk en gang han var væk i 11 timer
Hvis jeg var din hamster, ville jeg dælme også rende min vej. Hvis du er ligeså dum til at passe dyr, som du er til at stille dumme spørgsmål på Kandu, er der ikke noget at sige til at de render hjemmefra

Kommentar
Fra : lille-ciller00

Dato : 26-10-08 07:15

vis i synes jeg er dum så lad hver med og skriv

Godkendelse af svar
Fra : lille-ciller00

Dato : 26-10-08 07:17

Tak for svaret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 08:02

Det ville være mere passende, om du fiser over på www.arto.dk hvor der er bedre plads til dit pattebarns ævl

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 08:05

Citat
vis i synes jeg er dum så lad hver med og skriv
6 fejl. Drop dit ævl på Kandu og koncentrer dig om at lære dansk retskrivning. Det er hårdt tiltrængt

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 26-10-08 11:47

Klumme hvad med om du bare fedtede ud og passede dig selv og lod dem der har forstand svare på spørgsmålene

vh
D9n

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 26-10-08 13:15

Ja det var jo en mulighed, men du glemmer, at det er noget jeg suverænt og ganske alene styrer. Til gengæld vil jeg foreslå, at du klapper i og passer dig selv. Det er muligt at du finder fjolset lille-ciller00's tåbespørgsmål passende til dit intellektuelle niveau, men flertallet på Kandu opererer betydeligt højere.

Hvad om I to ligesindede fjolser følges ad over på Arto? Der kan I drøfte rottefamiliernes evne til at spise sukker, sove på lokumspapir mv., og du kan komme af med alt dit mobiltlf. nonsens. Jeg er sikker på, at der på Arto, er en masse på jeres eget niveau, og så slipper I for at blive konfronteret med jeres tåbelige adfærd barnlighe spørgsmål. Såååå D9N og lille ciller BAJ BAJ I 2...kan I høre jeg vinker, eller skal jeg vinke lidt højere