/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
hvad må jeg ikke give ham??
Fra : lille-ciller00
Vist : 515 gange
10 point
Dato : 25-10-08 20:18

hej jeg har en dværg hamster og jeg tænkte om der var noget han ikke måtte få? som kunne være giftigt få ham?

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 25-10-08 20:21

Hold dig til det han må få, så går du ikke galt i byen

http://www.landogdyr.dk/default.asp?kategori1=4d&id1=178

Hamstere skal have et tørfoder af høj kvalitet er nødvendigt. Som tilskud kan forskellige former for frugt og grønt anvendes, som gulerødder, bær, pære, æble, mælkebøtter o.s.v. er glimrende. Hamstere kræver også animalsk protein som melorme, græshopper eller lign. For sarte sjæle kan skrabet oksekød anvendes i meget små mængder.

Kommentar
Fra : lunalovegood

Dato : 25-10-08 20:23

thjaa, gift! det skal du ikke give ham - heller ikke mælkebøtter, der er sprøjtet med gift... jeg taler af erfaring

Kommentar
Fra : lille-ciller00

Dato : 25-10-08 20:26

ja men jeg tænkte lige som marsvin ikk må få advokado

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 25-10-08 20:29

Så havde det sikkert stået i det link, men det gør det ikke

Kommentar
Fra : lille-ciller00

Dato : 25-10-08 20:34

okay

Annuller spørgsmålet
Fra : lille-ciller00

Dato : 25-10-08 20:36

jeg har ca fået et fint svar