/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
PS3 Guitar Hero 3 Custom?
Fra : Spotbot
Vist : 485 gange
200 point
Dato : 25-10-08 13:59

Kan man ligge sange ind i Guitar Hero 3 på PS3, det kan jo lade sig gøre på PC.
Men kan ikke rigtig finde en guide til hvordan man gør det på en PS3

Håber nogle har lidt forstand

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-10-08 17:33

Activision har også planer om at ligge sange ud til download på PlayStation Store. Allerede nu kan man finde to pakker med tre sange i hver. De pakker som allerede ligger på PlayStation Store i skrivende stund er en Foo Fighters-pakke med bl.a. The Pretender, og en Velvet Revolver hvor bl.a. sangen Messages indgår. Det er yderst positivt, at der allerede ligger sange til download, og vi kan ikke vente med at Activision får lagt flere pakker ud i PlayStation-butikken. Det skal dog understreges at det er US Store som sangene ligger på, men vi har fået lovning på at EU pakkerne er på vej.

http://www.playstadium.dk/2007/11/18/review-ps3-guitar-hero-iii-legends-of-rock

Måske du skulle overveje at købe Rock band næste gang, der er der også trommer og mikrofon med

http://dk.playstation.com/games-media/games/detail/item78231/Rock-Band/

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 26-10-08 15:09

Ja okay, men det jeg mener er at du kan finde programmer til at lave custom-sange med til PC men kan det også lade sig gøre til PS3 ?

Altså det går ud på du tager en hvilken som helst sang, ligger ind i et program, downloader noter som man normalt spiller guitar med. Og programmet kan derefter lave en guitarhero-sang med det..

Men kan kun finde guides til PC

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 26-10-08 15:10

Og ja der ligger allerede en del pakker på Playstation Store kan jeg se

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 26-10-08 17:57

Jeg syntes selv jeg har været vidt omkring på nettet, for at finde svaret, men det står overhovedet ikke skrevet nogen steder

Så mit umiddelbare svart til dig---- nej det kan ikke lade sig gøre på ps3 ----

Godkendelse af svar
Fra : Spotbot

Dato : 15-01-09 19:13

Tak for svaret Nordsted1.