/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Bedste indkøbssted
Fra : Palmen
Vist : 1346 gange
200 point
Dato : 25-10-08 13:17

Er der nogen der kan anbefale et godt indkøbssted til køb af hårde hvidevarer ?

Krav: levering sker i Jylland, ved levering skal det gamle tages med og det nye skal installeres (evt. mod gebyr)

Er der et sted på nettet hvor man kan se priserne fra mange forskellige leverandører ala www.edbpriser.dk ?

Accepteret svar
Fra : bowlingnæ

Modtaget 110 point
Dato : 25-10-08 13:28

på denne side kan du sammenligne priser. samt finde den nærmeste forhandler.

www.kelkoo.dk/c-144601-hvidevarer.html

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-10-08 13:55

Overskriften er Bedste indkøbssted, jeg ved ikke om dem her er de bedste, men jeg er godt tilfreds med deres service: http://www.jyskhvidevarelager.dk/ de leverer over hele Danmark, opstiller og kan også tage de gamle hvidevarer med retur, mod betaling naturligvis: http://www.jyskhvidevarelager.dk/levering-installation

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-10-08 21:29

De kriterier kan en hvilken som helst leverandør vist opfylde

Og Punkt1 er da til at tale pris med - særlig ved større leverancer

Så find de billigste priser på det i vil have - ring til Punkt1 med de priser - så vil jeg næsten garantere i får det til samme pris

Kommentar
Fra : Palmen

Dato : 25-10-08 21:53

Nej, de betingelser er der en del der ikke kan opfylde, har jeg erfaret når jeg har surfet lidt rundt.

Det er langt fra alle der tilbyder installation og at de tager det gamle med.

En del tilbyder faktisk kun levering med fragtmand.

Men vil da både prøve Skousen og Punkt1. Ville bare høre om andres erfaringer også og om der var et lignende sted ala edbpriser.dk - har selv fundet pricerunner og se kelkoo som der henvises til.

Det er altid godt at være up-to-date med priserne.

Kommentar
Fra : esbengadsboll

Dato : 27-10-08 12:28

Hej Palmen

Prøv vores lagersalg http://www.whiteaway.com/lagersalg/ eller Pricerunner.dk

Mvh. Esben Gadsbøll
www.WhiteAway.Com

Kommentar
Fra : Palmen

Dato : 27-10-08 13:05

Hej Esben

Whiteaway tilbyder jo desværre ikke det jeg efterspørger, jvf. mit tidligere indlæg.

Pricerunner er jeg opmærksom på, jvf. mit tidligere indlæg.

Kommentar
Fra : esbengadsboll

Dato : 27-10-08 13:41

Hej Palmen

Tak for dit svar. Nej, det er rigtigt, pt. kan www.WhiteAway.Com ikke montere hvidevarer. Det kommer dog snart. Men det har du ret i.

Mvh. Esben Gadsbøll
www.WhiteAway.Com

Godkendelse af svar
Fra : Palmen

Dato : 27-10-08 19:15

Tak for svaret bowlingnæ.