/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
GODT: Skriv noder – spil musik
Fra : Line99
Vist : 813 gange
100 point
Dato : 25-10-08 07:13

Måske du også kan synes at det er sjovt med dette program fra Give away of the day ?

MagicScore School 5.355
http://www.giveawayoftheday.com/magicscore-school-5355/

Desværre er der næsten kun to timer tilbage før det gratis tilbud udløber, tror det er kl. 9:00

Du ska downloade programmet
Udpakke filen
Aktivere nøglen
Køre programmet
-- så skulle det være køreklart på din pc

(god fornøjelse OG på eget ansvar) men det skulle vist være ok at hente fra stedet

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 25-10-08 07:16

hov det skulle kun have været 10 p

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-10-08 09:03

Og da tilbuddet er usløbet har det ikke længere den store relevans....

Du skulle have sat det under TIPS....

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 25-10-08 09:15

Ja - nu er tilbudet slut! Men der er jo et nyt !!

Måske er den næste også meget god ?

StarBurn v.10

Er et brænderprogram: Grabbing, burning and mastering CD, DVD, Blu-Ray and HD-DVD media. etc…

http://www.giveawayoftheday.com/shark-star-burn-10/

Jeg venter til lidt senere i dag, hvor der er kommenteret lidt testresultater på siden. Men hvis nogen af jer har meninger om dette program hører jeg det gerne!

Selv mangler jeg et brænderprogram, der kan klare ”meget lange” filnavne. Jeg er kommet til at give for lange navne på specielt pdf filer, som så giver store problemer når jeg vil ’back-up’.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 25-10-08 09:15

Udløber først i morgen kl. 9:00

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-08 09:41

StarBurn v.10
Hent det gratis på Rocket Divisions side:
http://www.rocketdivision.com/download_starburn.html

mvh klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-10-08 09:50

Klaudi....

Hvis du nu læste på GAOTD`s side - ville du kunne se at deres download går LÆNGERE end freeware-versionen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-10-08 10:10

Nu kan du lige så godt annulere dit "spørgsmål"....................den er udløbet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-08 10:21

Ja da, det da rigtigt nok, den kan bruges på netværk.
Hvis man ik lige har brug for det, kan man jo hente Free versionen

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 25-10-08 10:23

Klaudi

Main differences between GAOTD version and freeware version of Starburn:

* Network burning unlocked (RDS standard version has network burning expiring after 30 days of the evaluation). Now Mac Aero network burning functionality is available to the PC/Windows user as well;
* DVD decrypter (missing from RDS standard builds);
* Blu-Ray decrypter (missing from RDS standard builds).

PS
Hvis nogen prøver at downloade skriver de på GODT's hjemmeside under comments, at man skal være opmærksom på FLUEbenene, da installationen vil forsøge at ændre din starthjemmeside i browseren til deres egen etc..

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 25-10-08 10:25

Selv mangler jeg et brænderprogram, der kan klare ”meget lange” filnavne. Jeg er kommet til at give for lange navne på specielt pdf filer, som så giver store problemer når jeg vil ’back-up’.

--- Mon dette program --- eller et andet kan klare den opgave ???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-10-08 10:32

Nåe ja glemte at man kan rippe kopi beskyttede DVD'er
DVD decrypter (mangler i standard udgaven)
Blu-Ray decrypter (mangler i standard udgaven)

Hvorfor ikke prøve om det kan med de lange navne?

Ellers må du jo omdøbe filerne, surt hvis der er maaange.

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 25-10-08 13:43

Tilbudet er udløbet nu, jeg er nu heller ikke så musikalsk at jeg vil til at skrive noder men der er tit gode gratis tilbud på den side hvis du mangler et godt brænder program, så slå endelig til mens tilbudet er der, ellers skal du måske overveje Ashampoo som jeg bruger, og som JEG giver betegnelsen: Verdens mest bruger venlige program

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 25-10-08 19:31

Hej igen

Musikprogrammet er nu meget sjovt - lidt at lege med - mon der var andre der fik prøvet det ??

Nå men så fik jeg da også installeret brænder-programmet, og fik det afinstalleret igen! Det havde vist ikke fx. drag and drop og det virkede lidt tungt at danse med!! På røg Ashampoo og der er fin drag and drop, og ikke mindst: super godt, det ser ud til at det vil brænde mine lange filnavne på pdf filerne.
Jeg kører med Nova pdf der ligger som en printerfil : http://www.google.dk/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ada%3Aofficial&channel=s&hl=da&q=nova+pdf&meta=&btnG=Google-s%C3%B8gning som jeg kan anbefale, hvis man vil gemme en masse tekst f.eks. fra internet sider i stedet for at trække ud på papier.

Bortset fra det - hygge, hygge

Godkendelse af svar
Fra : Line99

Dato : 25-10-08 19:32

Tak for svaret o.v.n.. Ashampoo skal jeg nok blive glad for.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-08 02:25

Selv tak, ja Ashampoo er et godt og nemt program, fik du den gratis version ?

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 26-10-08 10:42

Ja, min version hedder Burning Studio 6 Free

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-10-08 11:19

Lige et søndags tip om PDF, for du har da Firefox ikke: http://www.mozilla-europe.org/da/firefox/ og tilføjelsen her: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/636 som kommer herfra: http://www.pdfdownload.org/

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 26-10-08 12:54

Det var da godt-nok en søndags-bonus jeg ikke havde regnet med - taaaak!!

Ja, jeg kører også med Firefox og denne pdf udvidelse er da godt-nok en søndags-bonus jeg ikke havde regnet med - taaaak!! Den havde jeg ikke selv kørende!

Jeg kan forstå at den konverterer ude på internettet, og i hvert fald for –kandu- siden vi står på nu, da ’snyder’ den ! Den tager en kopi, som om man ikke er locket ind. Det skal man måske lige være opmærksom på: at ikke alt ALTID kommer med.

Med min free Nova pdf skal man også være opmpærksom, da siderne nogle gange bliver klippet af i siden – men ellers klarer nova pdf en ’kopi’ (dog med nova-reklameskrift i bunden så længe den er free) af f.eks. denne side vi står på nu i sin fulde længde.

Når jeg kører Firefox (modsat win internet eksplorer) er der ikke så store problemer med lange automatiske fil-navne, explorer er rigtig slem til at lave laaaange fil-navne! Firefox ser ud til at danne kortere automatiske pdf-fil-navne.

Men altså det så ud til at Aschampoo var villig til at brænde lange filnavne – og det er i hvert fald super!! Jeg er desværre ikke den største ørn til at få lavet de backups løbende – men det kan være det bliver bedre nu. Har nu CD med RW liggende, hvor jeg vil gøre det oftere.

I computerbladet Pc-planet for september # 10 var programmet: Paragon, Drive Backup Express 9.0 med på Dvd’en, det kunne være, at det var en god måde løbende at få taget gode backups af sin computer. Men det kan være jeg stiller et spørgsmål om det senere – det kunne jo være nogen har forstand på det eller kunne synes det var sjovt at samarbejde ?? Måske kunne vi blive kloge sammen ?

(o.v.n. jeg fik desvære brugt alle mine p’s så når jeg får sparet lidt op vil jeg huske dig for din hjælpsomhed)

Ha, ha – så kan det da godt være at vi ikke fik spillet så meget musik, men alligevel godt på vej til at være med på noderne.