/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
timeout i handlingen
Fra : trimare46
Vist : 505 gange
100 point
Dato : 24-10-08 23:22

så har jeg problemer med min mail igen
den er meget lang tid om at hente en meddelelse, men får det godtnok gjort. men der kommer en dialogboks der fortæller, at der opstod timeuot i handlingen før der kom svar fra serveren.
det er pop3. og så står der, at jeg skal kontakte udbyderen hvis boksen fortsætter med at komme.
er der nogen der kan guide mig igennem, så jeg kan få rettet fejlen.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-10-08 00:31

Den fejl får jeg også en gang imellem, og det betyder hos mig at udbyderen har en fejl på serveren.

Den fejl du får, er det hver gang eller bare i aften?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 25-10-08 00:36

det er hver gang.
min jeg får godt nok mails som normalt. men er der noget galt hos mig eller skal jeg bare ignorere det.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 25-10-08 00:45

Hvem har du som udbyder?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 25-10-08 09:01

Citat
det er hver gang.
min jeg får godt nok mails som normalt. men er der noget galt hos mig eller skal jeg bare ignorere det.

Det er dit spamfilter der ikke kan finde ud af det

Du har modtaget en mail den ikke rigtig ved HVOR den skal placere....

Den tænker for længe og derved ryger forbindelsen...

Da ingen ved hvilket spamfilter du bruger er det lidt svært at råde.

Hos mig kan jeg gå ind og tjekke hvad der er frasorteret og der ligger ofte (når dette sker) en mail der ikke er modtaget men som den "kun" har klassificeret som 50% spam.

Ved at fortælle den at det enten ER spam eller at det IKKE er spam og derefter hente post igen - er fejlen væk - nu har den lært det.

PS - jeg bruger Cactus Spamfilter.

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 25-10-08 14:25

Tak for svaret refi.