/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
billede af maude/ingeborg pels
Fra : SUHLA
Vist : 1096 gange
50 point
Dato : 24-10-08 17:26

Hej Hej er der mon nogen her der kan hjælpe mig... jeg skal finde et billed at den pels som hhv. hans christian varnæs og mads skjern køber til deres koner maude og ingeborg i afsnit 8 i matador. Det er den der grå "weismanns med chinchilla" ???? Nogen der kan hjælpe mig med et link, så ville jeg blive fantastisk glad.... gerne både et af maude og ingeborg med den på.
på forhånd tak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-10-08 17:40
Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-08 17:54

Troede du var dyreven

Var du ikke ved at åbne en hundepension

Kommentar
Fra : SUHLA

Dato : 24-10-08 18:13

ha ha jo ... bare rolig ...JEG SKAL IKKE HAVE EN PELS... grunden er at jeg er GIGA matadorfan og var til foredrag igår om matador. Og jeg var så svimlende heldig at få lov at prøve den omtalte pels.....(ja jeg er altså ligeglad med at det er en pels ) men tanken om at maude og ingeborg har haft den på kan nærmest få mig til at besvime ha ha ha jeg er svimlende lykkelige... kald mig klar til indlæggelse... i dont care nå men anyway, så fik jeg taget et billed med pelsen på og nu vil jeg gerne have et billede hvor hhv maude og ingeborg har den på ...

og tedd det er ikke den pels på "dit" billede... det er en grå og brunlig pels.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-08 18:18

Hvis du har videoen tager du da bare et stillbillede af dem begge....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-08 18:25

Her kan du finde forskellige ting og sager....

http://www.sandrewmetronome.dk/matadoronline/index.html

Kommentar
Fra : SUHLA

Dato : 24-10-08 18:39

jeps kender den... og har ikke kunne finde billedet der desværre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-08 19:06

Du må tage et billede fra videoen - tvivler på du LIGE finder det billede andre steder....

Kommentar
Fra : SUHLA

Dato : 24-10-08 19:19

jeg ved at det findes hende der holdt foredraget havde mange forskellige og jeg har set dem før... kan bare ikke huske hvor jeg har set dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-08 19:20

Så må du i tænkeboks - eller spørge hende der holdt foredraget HVOR hun har fået dem fra...

Kommentar
Fra : SUHLA

Dato : 19-12-08 15:26

Øv hun kunne desværre ikke hjælpe mig hun havde sine fra nordisk film og kunne ikke finde ud af at scanne dem ind..... så hvis nogen skulle falde over et link så kom endelig med det