/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
glemt kodeord outlook ekspress
Fra : skolen2400
Vist : 1336 gange
40 point
Dato : 24-10-08 15:57

hej er der nogen som ved gvordan man finder sit adgangsord til outlook express .udbyder er nu telmore,tidligere tdc.
skolen2400

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-08 16:07

Citat
sit adgangsord til outlook express

der er ikke noget adgangsord...

Men det er vel password til en mailadresse du mener - eller hvad....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-08 16:07

- Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 5
- Slettede 0
Ialt 7

Du skal nok ikke regne med for mange svar

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 24-10-08 16:19

jeg ved ikke om du ikke kan få et nyt hos din internetudbyder, prøv det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-10-08 16:27

Du beholder din e-mail konto hos TDC, når du skifter til Telmore: https://broadband.telmore.dk/broadband/help/faq.html?subtopicId=1010 altså skal du bruge de samme indstillinger og kodeord som du brugte dengang du var TDC kunde, du fik disse oplysninger da du oprette din mail konto hos TDC, altså ind i skuffen og find dem

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 40 point
Dato : 24-10-08 17:05

Hvis du stadig har forbindelse, kan du logge ind på din profil, her kan du se hvad den er, og evt. ændre det til noget andet.
Hvis du i din opsætning kan se det indtastet som stjerner, så har jeg et lille fiks program som kan hente det frem i klartekst.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 24-10-08 19:07

Prøv at hente freeware versionen af "system info for windows"
Hent standartalone -- så kan den køres uden installation -- fra usb
(( husk ingen andre programmer må køre under kørslen af SIW))
kør den på den maskine du har din outlook
kig på "SECRETS"
så kan det være dine koder kommer frem

Hent programmet her:

http://www.gtopala.com/siw-download.html

Godkendelse af svar
Fra : skolen2400

Dato : 25-10-08 11:29

Tak for svaret severino.
du skrev at du havde et program når der stod stjerner,det gør der,så det ville jeg gerne prøve.
med venlig hilsen
skolen2400

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-10-08 11:43

Du får sikkert et link af Severino, hold øje med spørgsmålet, det er ikke alle som får mail efter at der er accepteret et svar, god weekend

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-10-08 19:49

Her er et lille program på 24 kB
http://www.4shared.com/dir/1636720/39819321/sharing.html
Password Decoder.exe
Du skal ikke blive forbavset hvis du får en advarsel fra dine sikkerhedsprogrammer, da denne lille fil, benytter nogle teknikker til at finde og convertere dit password.

Du starter programmet op, og sætter markøren (Cursor) i feltet i midten, holder den venstre mussetaste ned og trækker den hend over dit password med stjerner. Nu dukker dit password frem i klar tekst.
Det virker i 99% af tilfældene. Jeg har do været udsat for en enkel gang, at passwordet ikke virkede, det var i min PC-bank.

Prøv det, og bliv ikke forskrækket for en virus alarm.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-10-08 19:50

OBS der findes sikkert også andre ting inde i mit offentlige datalager som du kan have glæde af!