/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Jubler ver. 396
Fra : Sandvad261
Vist : 399 gange
100 point
Dato : 23-10-08 22:24

Et ellers dejligt program, den gamle udgave kørte meget fint, så da' der så kom en ny udgave, så slettede jeg den gamle, inden at jeg lagde den nye ind.
Men jeg kan ikke få den til at køre, alså afspille min fim, selve programmet kører godt nok, men når jeg vil afspille min film, som jeg vil lægge undertekster på, så fortæller den mig, at der mangler en MPLAYER, så det har jeg så rodet i, men det går over min forstand, hvem sidder inde med løsningen.

Hej

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 24-10-08 13:13

Du kan finde MPlayer til Mac OS X her:

http://www.mplayerhq.hu/design7/dload.html

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 24-10-08 22:39

Der har jeg været inde og rode.
Og der har jeg også spildt megen tid, for jeg kan ikke finde ud af hvilken, og hvad der skal lægges ind, og hvad opstartsfilen hedder.
Så jeg håber på, at der er et geni, der har siddet og bøvlet med det samme problem, og som så også fandt løsningen.
Du er da' ellers meget på banen her, er MACen dit halve liv, med alt det du ved.

Hej

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 25-10-08 14:13
Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 25-10-08 18:20

Ja. ulrikB du har godt nok fat i noget der, den kan lægges ind, og køre i ca.3 sec. med med et mærkeligt billede.
Jeg har været inde og se om det skulle være i opsætningen, men det ser det ikke ud til, jeg har på fornemmeren, at det er fordi den måske er for gammel.
Hej

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 26-10-08 15:34

Så vidt jeg lige kan se er "rc2" den seneste version af MPlayer til Mac OS X. Men du kan også kikke på version "b8r5" her:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=62947&package_id=72964&release_id=328788

I hvert fald kører både "rc2" og "b8r5" fint på min maskine (OS X ver. 10.5.5, 2x3Ghz Quad-Core Intel Xeon)

Du skal måske også lige tjekke at du har de nødvendige "binaries" installeret:
http://downloads.sourceforge.net/mplayerosx/ffmpegXbinaries20060307.zip?modtime=1146351093&big_mirror=0

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 28-10-08 07:02

UlriB
Du fører dig godt nok frem lige på kanten i at ramme plet.
De player du her henviser til, kører fint alene.
Men skal de vise en film igennem JUBLER så går det godt nok galt, nu har jeg atter engang spildt en masse tid på at få den til at køre, uden noget fornuftigt resultat til følge, så i går aftes blev jeg knotten på det, og så blev JUBLER trukket i skraldespanden og jeg gik i seng for at surmule.
Så nu er jeg lidt på den, for nu må jeg så starte min Windows maskine op igen, så jeg kan komme videre, og med et håb om, at der kommer en med en knald god løsning, eller et forslag om et helt andet program, ikke nødvendigvis gratis.

Hej med dig, og god vind

Annuller spørgsmålet
Fra : Sandvad261

Dato : 09-11-08 18:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål.
Så jeg har slettet programmet.