/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Murer søges
Fra : zakdk
Vist : 628 gange
100 point
Dato : 23-10-08 20:24

Skal have lavet nyt køkkengulv, det drejer sig om støbning af ca 10 m2 med gulvvarme.

Er der nogen der kan anbefale en god og pålidelig murer ????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-08 20:29

Den lokale vejviser.....

Du får ikke nogen til at køre fra Bornholm til Skagen for den smule....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-10-08 21:21

Hvis du selv er lidt fiks på hånden er en mulighed jo også selv at udfører det.Det er ikke så stor en opgave Her er en anden mulighed http://www.byggetilbud.dk/

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 24-10-08 00:26

Hvis det var et noget større arbejde - har jeg kontakt til både Tyske og Engelske murere der arbejder i Danmark. Pålidelige, gode og billige.

Annuller spørgsmålet
Fra : zakdk

Dato : 25-11-08 10:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål