/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
World of Warcraft
Fra : Doros
Vist : 558 gange
500 point
Dato : 23-10-08 17:47

Når jeg downloader en pacth, får jeg følgende oplysning:

Error # 124 (0x8510007) memory Invalid block program:

I:\spil@worls af warcraft\wow.exe

Staus grøn farve ændres til gul farve - Er der nogen som kan fortælle hvad der er galt.

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 23-10-08 17:56
Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-08 18:22

Citat
The "Error #124 - Memory Invalid Block" error message has been known to be caused by memory related hardware such as your harddrive, RAM, and/or motherboard

Kommentar
Fra : Doros

Dato : 02-11-08 16:40

Har installeret WOW på en ny maskine med Windows Vista 64 bit. Når jeg starter wow er der ingen problemer - men efter jeg har skrevet login, fryser computeren helt?.

Er der nogen, der kan jeg hjælpe?

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 02-11-08 17:31

Er det dig som har oprettet bibloteks navnet med '@' i dårligt valg, det kan sagtens give problemet.
Er 'I:' en lokal hardisk, hvis ikke så igen et muligt problem.
Prøv at installere om i eks. 'C:\Spil\WOW\' og derefter installere patchen.

Kommentar
Fra : billigt

Dato : 02-11-08 21:07

Citat
I:\spil@worls af warcraft\wow.exe

Også 1 dårligt valgt sti - navn. Som skrevet Dato : 02-11-08 17:31
Den skal lægges ind på C: eller samme mappe som programmet.

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 03-11-08 22:02

WOW er lige glad med hvor det ligger @'er kan måske givet et problem.
Prøv eventuelt at hente patchen igen fra blizzards hjemmeside det kan være en bit fejl i den fil du har downloadet.

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 04-11-08 16:37

Hvorfor svarer drengen ikke?

Kommentar
Fra : Doros

Dato : 04-11-08 17:50

Spillet er ikke installeret i: I:\spil@worls af warcraft\wow.exe

Hvad er erfaringen med, at spillet fryser når man er logget på acount?

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 04-11-08 17:54

Hvad er "I:\spil@worls"?