/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til Teil
Fra : maxhankat
Vist : 798 gange
100 point
Dato : 23-10-08 11:13

Hej Teil.

Det kan godt være, at mit tip om SP3 er fra 1812 (Ligesom Tchaikovskys Ouverture)
men det er altså ikke ret længe siden, det blev efterspurgt her på Kandu, så det kan måske godt bruges af nogle, der ikke lige er så meget med på noderne, som du eller andre . .

Mvh

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 23-10-08 11:14

jeg syntes at alle tip er velkommen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-08 11:23

Citat
men det er altså ikke ret længe siden, det blev efterspurgt her på Kandu

Hvorfor brokke sig over bedømmelse af tip....

Tip bedømmes af de der tilfældigt er logget ind og ser det MADENS det er muligt at stemme...

Hvis det KUN var alle de POSITIVE der havde lov at stemme har det jo INGEN værdi.... (og det her de fleste bedømmelser så heller ikke)

Noget andet er hvis man IKKE har en mening/anelse om tippet - så bør man ikke stemme.

Bortset fra det burde tips enten kunne bedømmes i det uendelige eller SLET IKKE bedømmes.

Med hensyn til SP3 er KUN at sige.

Den er til et "gammelt" styresystem der udgår.
Den har været kendt LÆNGE
Den giver problemer på en DEL maskiner (primært dem med AMD processor)
Årsager er at XP er skrevet til INTEL processorer (helt fra starten)
99% af XP brugerne kan SAGTENS undvære SP3 (og der kommer ALDRIG flere)

Blot lige lidt filosofi ang. min indstilling til tips.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-08 11:24

MADENS

mens - medens - vælg selv

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 23-10-08 13:46

Citat
Hvorfor brokke sig over bedømmelse af tip....

Det var da kke "brok" , slet ikke - bare en lille bemærkning.

På Kandu skal man da ikke brokke sig, men vi kan da vel tale sammen . ikk' Refi?

Som det ses, er jeg jo ikke point-jæger, men ville bare snakke lidt med - sårn.

Med venlig hilsen og snarlig god weekend!

joan

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-08 13:54

Citat
men vi kan da vel tale sammen . ikk' Refi?

Det var nu også det jeg gjorde - derfor gav jeg også en forklaring

Citat
Som det ses, er jeg jo ikke point-jæger

HVEM er det ????

At nogen har/får flere point end andre er jo kun fordi de enten kommer med gode svar eller bruger MERE TID på Kandu.... Så kommer point jo af sig selv....

Men bliver IKKE klogere af at have/få mange point

AFSKAF det lo...

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 100 point
Dato : 23-10-08 14:03

Citat
Som det ses, er jeg jo ikke point-jæger, men ville bare snakke lidt med - sårn.
- så er du i det forkerte forum. Her skal man tørste efter point for at være en del af det gode selskab.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-08 14:11

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-10-08 14:20

Ved du hvad, vi svarer af et godt hjerte herinde og nogle føler sig provokeret og nogle vil drille. Sådan er det, der skal være plads til alle. Hvis det bliver for groft kan vi alle klage til Kandu og så håbe at de gør noget ved det.
Lige som i det virkelige liv så står det dig frit for at ignorere dem du ikke bryder dig om.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-10-08 14:24

Citat
Den giver problemer på en DEL maskiner (primært dem med AMD processor)

Refi ....

sikke noget vrøvl ang. AMD, hvor har du det fra ?

sidder lige nu med en AMD Turion (tm) 64 Mobile
XP med sp 3

Har jævnligt kontank med og via en hel del andre AMD maskiner og der har heller aldrig været problemer !

og der har ved den søde grød aldrig nogen sinde været problemer med at installere hverken forrige eller nværende sp (sidste altså sp3)

Godkendelse af svar
Fra : maxhankat

Dato : 23-10-08 14:31

Tak for svaret pve.

Citat
Her skal man tørste efter point for at være en del af det gode selskab.

Det var jeg slet ikke klar over pve, men det er godt at vide.

Mvh
joan

Kommentar
Fra : zith

Dato : 23-10-08 14:34

Simpelthen

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 23-10-08 14:36

Tak for din kommentar mirit.dk

Citat
og der har ved den søde grød aldrig nogen sinde været problemer med at installere hverken forrige eller nværende sp (sidste altså sp3)

De gælder også her.

joan

Kommentar
Fra : pve

Dato : 23-10-08 14:50

Selv tak Joan, nu er jeg med de 100 point et skridt tættere målet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-08 15:06
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-10-08 15:18

refi altså - find lige de millioner der så har problemer der ikke vedrører AMD- desuden dit link omtaler HP maskiner

<------------------ kaffe nu !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-08 15:19

Beklager da bare du benægter FAKTA

Selv MS kender problemet - men det er egentlig IKKE deres fejl.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-08 15:22

http://www.computerworld.dk/art/45788?a=rss&i=0

Drik nu RIGELIG - det kvikker.....

Kommentar
Fra : Teil