/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rejser til Tyrkiet
Fra : nielspreus
Vist : 501 gange
37 point
Dato : 22-10-08 22:14

Hej. Er der nogen her i forummet som kender NAZAR rejser, har en masse super hoteller i Tyrkiet 5 stjernet, all inclusive, super pools og hele baduljen.Meeen ved ikke om det er kejserens nye klæder vi er ude i. Det tiltaler meget da det er super familievenligt. kender nogen dette selskab?

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 47 point
Dato : 22-10-08 22:48

Her bliver der snakket lidt om dem, kender dem ikke selv.

http://www.at-rejse-er-at-leve.dk/forum/tyrkiet_forum_nazar.htm

Godkendelse af svar
Fra : nielspreus

Dato : 22-10-08 23:20

Tak for svaret Dahab. Håber at der flere som har været afsted i sommer 2008 som kan bidrage med nogle erfaringer inden vi finder på at smide penge afsted til dem.

Kommentar
Fra : Morten1972A

Dato : 08-07-09 10:20

Jeg kan varmt anbefale Nazar. Det er et lille rejsebureau med speciale i Tyrkiet - og de får mabge gode kommentarer fra deres gæster.

Læs mere her: http://www.TyrkietFan.dk