/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
CorelDraw 9 i Vista
Fra : fredag
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 22-10-08 13:26

Hej jeg har installeret corel draw 9,0 på en windows vista business maskine og skal nu til at bruge programmet, men hvergang jeg vil lave noget i corel draw, kommer vindows hjælp frem. Hvordan slår jeg den fra.....

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 22-10-08 13:59

Det kan være du mangler CorelDraw service pack 2

http://www.softwarepatch.com/graphics/coreldraw9sp2.html

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 22-10-08 14:03

Du kan fjerne help ved at slå UAC fra ( User Account Control )

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 22-10-08 18:50

Som jeg har skrevet tidligere til de ma¨nge der har problemer: Lad dog være med at købe VISTA.

hawaii7

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 23-10-08 11:03

Hvordan slår man UAC fra?