/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
ITunes og Ipod
Fra : classic26
Vist : 398 gange
300 point
Dato : 22-10-08 10:50

Lige lidt spørgsmål om brug af Itunes og Ipod

Hvordan overfører/trækker man musik fra Ipodden over i Itunes.(Det går fint omvendt, men ikke den anden vej.

Hvordan overfører man musik fra en ipod til den anden (kan som sagt ikke få det over i Itunes fra den ene)

pft

classic26

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-10-08 12:43

Det kan man ikke. Det er vel gjort for at forhindre for megen deling af musik

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 150 point
Dato : 22-10-08 13:57

Hvis du spørger mig så er Itunes, lidt svær at danse med.

Men for at få musik den anden vej, skal du ind i indstillingerne og fortælle Itunes at der er en ny Ipod på som er "master Ipod" og den skal synkronisere med Itunes biblioteket.

Det betyder så at alt det musik du har liggende i Turen biblioteket, bliver slettet og det fra Ipod´en kommer til at ligge på computeren.
Nu kan du så fjerne det musik til en anden folder og kopiere det "gamle" musik tilbage og få den Ipod som "passer" til computeren tilbage som "master Ipod"

Itunes er et rigtig skod program.

Du kan hente nogle programmer på internettet som kan overføre direkte frem og tilbage fra computer til Ipod.

Godkendelse af svar
Fra : classic26

Dato : 28-10-08 15:22

Tak for svaret thulin.
Ja du har ret i at der findes programmer til løsning af problemet.
Havde bare ikke forestillet mig de begrændsninger, som virker tåbelige.

classic26