/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Mangler et chatprogram
Fra : KingDiamond
Vist : 504 gange
150 point
Dato : 21-10-08 19:12

Hejsa......

Er medarbejder på et større dansk "mødested".......Vores chat er imidlertidig noget hø, så vi søger med lys og lygte efter en ny.
Nogen der evt kan komme med nogle gode forslag ?
Den skal gerne kunne trække i hvertfald 100 brugere af gangen og der skal være en god brugerflade for admins.

Ser frem til at se nogle ideer

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 21-10-08 19:38

hvad med gode gamle IRC?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-10-08 21:42

Du kan også tjatte på Facebook

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-10-08 21:43
Kommentar
Fra : KingDiamond

Dato : 21-10-08 22:28

Bruuno117 :

Nej den er ik så fed

Sunowich :

Er ikke sikker på du har forstået mit spørgsmål
Jeg spørger ikke hvorhenne jeg kan chatte, men efterlyser et chatprogram til vores ""Dating-site"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-10-08 23:19

Ja lettere misforstået *SS*

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 22-10-08 08:10

ICQ kan indstilles til jeres egen lille "hule"

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 22-10-08 08:12
Kommentar
Fra : KingDiamond

Dato : 22-10-08 15:20

egjegj :

Jamen det er en "rigtig" chat jeg er ude efter GG - ik noget instant messenger og i den dur.
Det skal være et chatrum. En chat som man kender den andre steder, f.eks på dating.dk, scor.dk, u name it.