/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvor dan får jeg højer FTS ???
Fra : NeoNmaN
Vist : 498 gange
50 point
Dato : 18-03-03 15:46

Hejza hvordan kan jeg smide min FPS højer op ??? for har jo et Grefoec 4 MX 440 128 DDRam ??? og køre kun med 50 FPS :(

//NeoNmaN

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 18-03-03 16:11

50 er vel rigelig ? Har du de nyeste drivere ? Hvlken processor har du ? Hvad spiller du ?

Kommentar
Fra : drakarth

Dato : 18-03-03 23:01

tjae... du bliver nok nødt til at fortælle lidt mere om din Computer, før jeg kan give dig hvad der i mine øjne er et anstændigt råd...
MEN...
Jeg kan godt afsløre at Stort set ALLE de computere man køber nu om dage, dem er der Alt for lidt RAM i... og jeg taler IKKE om RAM på graffikkortet, men Derimod det RAM som sidder på MotherBoardet(Bundkortet)...
Så mit Råd ville faktisk være, at købe noget mere RAM... Men husk lige at sørge for at købe den RIGTIGE type RAM... ville være kedeligt at gå ud og bruge penge på nogen RAM som ikke passer til din Computer...

Udover det, så vil jeg råde dig til at defragmentere din Harddisk, da dette uanset hvad, skal gøres ind imellem... Og hvis du ikke har Defragmenteret din Computer i lang tid, så kan det faktisk i mange tilfælde få din computer til at køre hurtigere...

Men prøv lige at skrive nogen flere informationer omkring din computer, såsom: Processor, RAM, Styresystem, og hvor længe du har haft den computer.

P.S. hvis noget af det jeg siger lyder som Sort snak for dig, så sig lige til, og så skal jeg nok oversætte det til dansk...

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 24-03-03 08:40

k :)) min computer er en

AMD 2000+ (1,67 Ghz)
Greforce 4 MMX 440 128 DDRam
256 DDRam system
Windows XP og Windows 2000
80 Gb HDD

hvad mere vil i vide ???

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 24-03-03 10:46

Hvilke spil spiller du, og i hvilken opløsning ?

/Thomas

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 24-03-03 10:51

CS i 800x600 og 1024x768 osv !!!!

Diablo 2 :) i 800x600 men er lige glad med dens fps !! men hvor dan forøger jeg den i CS !!! for i mit quake ligger den på 270 eller såden noget !!

Accepteret svar
Fra : martin_shadow

Modtaget 50 point
Dato : 24-03-03 20:55

Inde under egenskaberne for dit GeForce kort kan du ændre på refresf raten i forskellige opløsninger. Der er nogen af dem der er bestemt af prgrammerne så de makser på f.eks. 50 opdateringer i sekundet. Jeg mener at CS har en sådan begrænsning, men den kan man slå fra der. Men 50 FPS er rigeligt, så medmindre du skal blære dig overfor vennerne er der ingen grund til at rode rundt i opsætninen af skærmkortet

Med Venlig Hilsen
martin_shadow

Kommentar
Fra : NeoNmaN

Dato : 20-04-03 17:37

okey :) takker for hjælpen :))

Godkendelse af svar
Fra : NeoNmaN

Dato : 20-04-03 17:38

Tak for svaret martin_shadow.

Kommentar
Fra : martin_shadow

Dato : 22-04-03 20:30

Intet problem da. Ses måske i cyberspace