/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder denne sang?
Fra : gochris
Vist : 552 gange
20 point
Dato : 20-10-08 19:49

Hey jeg håber i kan hjælpe mig med dette.
Har fundet en sang som jeg godt kan li, Men aner ikke hvad den hedder eller hvem der har lavet den. Sangen starter fra 0 sek. til 3.43. Sangen kan høres på dette youtube link http://www.youtube.com/watch?v=JRoIk4cIGlI&feature=related
Nogle har sagt til mig at denne sang fra 0 sek. til 3.43 består af 2 eller flere sange. Men det mener jeg ikk at den gør. Hvis denne sang består af flere sange så skriv venligst Hvad sangen(ende) hedder.
Håber i kan hjælpe mig

//Chris

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 20-10-08 19:53

Prøv at kikke under Soundtrack: http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 20-10-08 19:54

For mig lyder det som automatisk genereret støj.

Accepteret svar
Fra : lunalovegood

Modtaget 30 point
Dato : 20-10-08 20:14
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-10-08 20:16

Jeps, 3 toner og lidt skrål lagt ind i en computer og derefter konverteret til flere toner på en harddisk der trænger gevaldigt til en defragmentering.

Det er en og samme melodi............

Godkendelse af svar
Fra : gochris

Dato : 20-10-08 20:16

Mange 1000 tak!
Her med givet 20 point til dig for det mega gode svar!

Kommentar
Fra : gochris

Dato : 20-10-08 20:18

Det gode Svar var til lunalovegood hvis nogle skulle være i tvilv

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-10-08 20:23

DET her er ægte, fra før man tænkte på computere.

http://www.youtube.com/watch?v=to_8kZCQalQ&feature=related