/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
creative soundblaste live 5.1
Fra : RaB
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 18-03-03 13:11

Er det mulig at hvis jeg har høretelefoner og en surround anlæg til mit fjensyn. Jeg vil gerne ha dem koblet til min computer, samme tid. så jeg ikke skal skifte stik heletiden.. Er der ikke 2 udgang på lydkorte, men hvordan skifter man mellem dem.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-03-03 15:09

Der er kun en udgang som virker, du kan købe et dobbelt-stik hos din lokale radio/TV forhandler. Det er den løsning jeg bruger, og det virker fint.

Søren

Kommentar
Fra : geu

Dato : 19-03-03 08:58

se dette link... jeg har et kort magen til og jeg køre over i anlæget og har head set og pc højtaler sat til. http://dk.europe.creative.com/products/product.asp?prod=264

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 19-03-03 20:01

ja men hvordan har du gjort????

Kommentar
Fra : geu

Dato : 19-03-03 23:53

der kan du hente en dansk manual.. det hjælper. http://dk.europe.creative.com/support/manuals/welcome.asp jeg har jo bare gjort som der står der i... det er det nemmeste at du henter den istedet for at jeg skal skrive det hele ned.

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 21-03-03 19:51

kan du ikke bare sige hvorfor en stik du har sat den i bag på dit lydkort. altså den der går til din forstærker. og så det stik der går til din høretelefoner...

Kommentar
Fra : geu

Dato : 21-03-03 23:34

digital til anlæg og det stik der høre til høretelefoner