/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Brændeovn løs pakning
Fra : Ole
Vist : 3491 gange
200 point
Dato : 20-10-08 11:37

I lågen på min brændeovn sidder hele vejen rundt en pakning af et asbestlignende / glas lignende bånd, dette er imidlertid gået af borneden og skal "limes " fast igen det sidder i en meget åben fordybning som ikke kan klemme om pakningen så den skal limes , men hvad skal jeg bruge, der bliver jo" dejligt " varmt. Da jeg ikke kan forestille mig ,jeg er den første som har dette problem vil jeg håbe på svar fra en som har nogen erfaring med problemet.
På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : stig54

Modtaget 210 point
Dato : 20-10-08 11:41

Du går ned i dit byggemarked eller der hvor du har købt ovnen og får noget nyt pakningssnor og dertil hørende lime. Meget let at lave selv. Disse pakninger skal skiftes en gang imellem.

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 20-10-08 16:44
Godkendelse af svar
Fra : Ole

Dato : 21-10-08 09:03

Tak for svaret stig54.
Livet er nemt jo nemt, når man kender de rigtige svar eller kan spørge Dig
Mvh
Ole