/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word crasher - kun v én bruger
Fra : hojriiskim
Vist : 2046 gange
100 point
Dato : 20-10-08 10:00

Mit word 2007 crasher når jeg prøver at starte det op. Det startede med jeg kunne åbne programmen, hvorefter der pludselig, mens jeg arbejdede, kom en fejl som gjorde at windows lukkede word. Til sidst (efter der var kommet den fejl 3-4 gange) kom fejlen "Microsoft word er holdt op med at fungere - Et problem var skyld i at programmen holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmen og giver dig besked, hvis der findes en løsning."
Derefter kan jeg kun trykke på "Luk programmet".

Fejlen opstår i den bruge jeg har brugt indtil nu(administrator - eneste bruger på computeren).
Jeg har så forsøgt mig med at oprette endnu en bruger, også en administrator, og når jeg logger på denne bruger virker word som det skal.

Hvad kan der være galt?

Jeg har dansk vista home premium og dansk office 2007 enterprise.

Accepteret svar
Fra : amandaKanDu

Modtaget 100 point
Dato : 20-10-08 12:14

Prøv at geninstallere Officepakken

Kommentar
Fra : zith

Dato : 20-10-08 14:17

Så vidt jeg husker har Office hvis du vælger skift istedet for fjern under tilføj fjern programmer der har de hvor du kan vælge at reparer hvis det ikke virker så geninstaller det som amandaKanDu skriver.

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 20-10-08 15:53

Forsøg - men virker ikke.

Jeg har prøvet at afinstallere og derefter køre en reg-clearner, i håb om den tager nogen current-user registry som er fejlede.. Men ved ikk om det virker endnu
?

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 20-10-08 19:05

Jeg har fundet frem til det som jeg tror var fejlen. Jeg havde en netværksprinter som min default printer, og da jeg valgte mig alm. usb-printer, startede word igen som normalt - ser det ud til indtil videre..

Til andre som finder denne tråd i et forsøg på at løse problemet, så er her linket til hvor jeg fandt løsningen(Efter at være kommet ind på det site 4 gange idag - og vel og mærke først set det 4 gang, så sommetider betaler det sig at gå slavisk frem:) )

http://word.mvps.org/FAQs/AppErrors/ProblemsStartingWord.htm

amandaKanDu får point da det var det hurtigste svar (Dum metode til at dele points, men noget skal jeg jo gøre:) )

Tak for hjælpen!