/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
ET BEDRE KANDU UDEN POINTS
Fra : 3773
Vist : 571 gange
700 point
Dato : 18-03-03 11:48

DU behøver ikke svare Solgaard - du får alligevel ikke points ved mig. Koncentrer dig hellere om tips til hvordan man undgår at få kolde sprøjt i enden når man laver stort.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 11:54

uhhh hvilken fjendtlighed... hvis det alligevel kun er DIN mening om pointene der gælder og kun vil have svar fra medlemmer som deler samme.. så synes jeg det er dumt at oprette et spørgsmål hvis du ikke kan klare at nogen har en anden mening end DIG...!

Solgaard

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 18-03-03 11:57

Hej alle!

Ja - men så bliver jeg jo også nødt til at ytre min mening endnu en gang!

AFSKAF de POINT eller den nuværende MÅDE med latterlige POINTGIVNING for TIPS samt underlige og latterlige SPØRGSMÅL nu dog til MAX. 500; men med mulighed for forhøjelse.

PÅ den måde som det kører nu - duer pointsystemet ikke - og jeg mener ikke det er retfærdigt at nogle spørgsmål skal tælle så meget med til månedens præmie som det gør nu.

Jeg har mange gange skrevet mim mening om disse POINT der med nuværende system skaber alt for megen splid.

Hvis man ikke kunne vinde en præmie ved at skrabe point sammen, ja så tror jeg alt blev bedre, jeg har foreslået at man kunne lave lodtrækningen om baseret på andre ting end totale point.

Men man kunne måske også nemt lave pointsystemet om til f.eks. at et accepteret svar gav 1 point og et tip der har fået min. 3 stjerner gav 1 point og lad så diise samlede point være basis for lodtrækningen, ja så tror jeg vi undgår dette point-fnidder.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 18-03-03 12:04

Jeg ved ikke dette er et udtryk for mit eks. 3 i flg. subject:
http://www.kandu.dk/dk/spg/12758

men det kunne ligne noget.......
Eller også er der ligefrem gået sport i skidtet.
Jeg vil selv gerne have pointsystemet bevaret, da det li'som giver et anstrøg af spænding, men jeg vil da personligt meeeget hellere have 10 point for en kommentar der kunne hjælpe en videre i en opgave/program o.s.v. end 1000 på et "trodsspørgsmål"
Stadig glad og (næsten) vågen

HC

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-03 12:05

Tak Bjarne, rart at vide at jeg ikke er alene (så du det Solgaard). Og ja, Solgaard, jeg kan godt blive lidt sur over pointrytteriet (det tip kan du da for helv... ikke være stolt af, men det gav vel point).

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-03-03 12:06

"ET BEDRE KANDU UDEN POINTS"
Det tror jeg ikke på.
point er med til at brugeren får et hurtigere svar på sit spørgsmål.
jeg tror der vil blive meget stille herinde,hvis der ikke var noget der hed point.
så kunne der komme til at gå dage inden man fik svar på sit spørgsmål.
så bevar poinsystemet
måske med diverse ændringer.
MVH og en forsat god tirsdag
Brian

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-03 12:10

Ja, men så stop da vægtningen af spørgsmål. Skal man noget, så mål antal svar.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 12:14

ja det er da godt at i nu kan køre på mig men hvis i nu læser de svar der er givet i de pointuddelinger.. som h_blunck lavede så får i måske et bedre billede af det..!
om jeg er stolt af tippet eller ej skal jeg ikke stå dig til regnskab for..! og hvis det virkelig betyder noget for dig så fik jeg 28 point for tippet..!

hvis du mener at jeg er den største pointnasser på kandu så fred være med dig.. det gør ikke ondt på mig..! det er din mening og ha' den da..! jeg skal nok sove om natten bare rolig..

men du får aldrig et pointfrit kandu..! måske med ændringer..

jeg synes at du skal gå ind og se på hvilke spørgsmål jeg har svaret på under min historik så kan du jo pinde alle dem ud som du mener er ufortjente og ligge dem herind så ALLE kan se dem..

venter spændt..!

Solgaard..

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 12:27

ok jeg troede at du hentyede til catbody's link..

Nej selvfølgelig er du ikke alene om din mening... men grunden til at du ser dig fri for min mening i dette indlæg må jo være fordi at du ved at jeg har en anden mening end dig.. desuden er der 3 indlæg i gang om de point.. og vi bliver aldrig enige.!

men så send da et velovervejet forslag til kandu om en bedre løsning. i stedet for alt det pointkasteri.. dig som har så meget imod de point.. du skrev i et andet indlæg at det var irriterende at besvarede spørgsmål kun var åbne i en time ellers skulle du betale for at se det.. hvorfor tildeler du så dette "spørgsmål" 500 point som du kunne have brugt til at købe med..? du havde fået lige så mange svar ved at sætte det til et point..!

Solgaard.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 18-03-03 12:28

Helt enig med 3773 og vil man ikke afskaffe point - så lav dog et max. som du jo også Brian selv har oprettet spørgsmål om se http://www.kandu.dk/dk/spg/12758

Fnidder igen og igen og det nuværende system er alt for uretfærdigt m.h.t. deltagelse om månedens præmie.

Jeg er sikker på, at der stadig er mange der vil give en kommentar for at hjælpe selvom, der ikke er point på højkant.

Og så vær lige opmærksom på, at når f.eks. dette spørgsmål bliver accepteret på et tidspunkt - ja så vil det koste min. 60 point at læse dette efter 1 time for alle andre end spørgeren og den der har fået sin kommentar accepteret som et svar - altså endnu en grund for at afskaffe pointsystemet eller lave en anden vægtning af tips og spørgsmål.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-03-03 13:42

Solgard skriver:

[citat]
uhhh hvilken fjendtlighed... hvis det alligevel kun er DIN mening om pointene der gælder og kun vil have svar fra medlemmer som deler samme.. så synes jeg det er dumt at oprette et spørgsmål hvis du ikke kan klare at nogen har en anden mening end DIG...!
[/code]

Godt gået, Solgaard. Du har min fulde sympati.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-03 13:46

......det er flere end dig Solgaard. Jeg har ikke sagt du er den største pointrytter.

Men skån os for pladder-tips. Svar klart og tydeligt på det du er vidende om. Stil ekstra spørgsmål når du har behov af hensyn til gode og anstændige svar.

Om ikke andet har jeg vækket (endnu) en debat. Gad vide om kandu ikke kigger sig lidt omkring og finder på noget spiseligt.

Jeg synes det har været skægt at deltage i kandu, men de her diskussioner er ved at være enerverende. Det er fuldt bevidst jeg selv har startet denne, nok egentlig pga Solgaard's uskyldsrene: "er det mig du mener" i et tidligere forum.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-03 13:54

...og Rellom (..og Solgaard også), jeg har intet imod andre meninger, tværtom! Men jeg har noget mod point-rytteri der bagefter benægtes med klare blå uskyldsrene barneøjne.

Der er intet som et lille raskt verbalt slagsmål, men lad være med at forgøgle jer selv et eller andet.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 13:57

Tak rellom det er jeg glad for at høre.!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 18-03-03 14:08

Hej

Jeg er enig i at de point, som jeg har skrevet så tit skulle fjernes, så det var dem der ville hjælpe af et godt hjerte og IKKE visse pointryttere der åbenbart kun har lyst til at hjælpe hvis der er point på højkant.

Ang. f.eks point i TIPS, der er det helt hen i vejret at der skal gives point, ved bedømmelse, for det er MEGET sjældent at et tips UANSET hvor godt der er og oplysende for NOGLE brugere, så ender det altid med få "stjerner", og det kan for mig at se kun være udtryk for at dem som TILFÆLDIGT får mulighed for at bedømme siger til sig selv "han skal ikke have point", og så gir nul stjerner, for der er mange tips der fortjener bedre bedømmelse.

Som det er nu er det jo ikke engang sikkert det er en der lige kan bruge det tips der kommer til at bedømme det, men nogle "nørder" der "ved" det hele i forvejen, og i deres evige jagt på nemme point, nok skal sørge for at hvis de kan undgå det, ja så skal andre ihvertfald ikke have point.

SÅ fjern de point hurtigst muligt.

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 14:09

jeg tror måske du overser at det faktisk meget tit er de samme personer som svarer på spørgsmål til både 10 og 500 point.

skulle man lade et spørgsmål til 500 point stå fordi man så bagefter skal herind og forsvare hvorfor man lige svarede på det spørgsmål..?

ej helt ærligt...

så forstår jeg egentlig heller ikke hvordan et spørgsmål lydende "ET BEDRE KANDU UDEN POINTS" skal stilles til 600 point.. måske du skulle have lavet det til 1 point og se hvor meget respons du fik. så kunne du derud fra vurdere om pointene havde betydning for svaret...

Mvh

Solgaard...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-03-03 14:14

Pointrytteriet er jo DIN opfattelse af situationen.
Så det er DIN opfattelse, der ikke må benægtes.

Din udtrykte glæde ved åben debat virker ikke troværdig.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 14:18

Rellom

det var et 1000 point's svar

Lige mine ord.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-03-03 14:33

Bare en lille tanke herfra.
Point betyder åbenbart en del for brugerne herinde.
I skrivende stund er der kommet 17 indlæg på det her spørgsmål,og i løbet af dagen,vil der sikket komme mange flere-HVORFOR-Jo den er jo 600 point værd.
I mit spørgsmål til sølle 1 point
http://www.kandu.dk/dk/spg/12758
er der kun kommet sølle 6 svar
Så mit spørgsmål er intet værd(det kan da ikke betale sig at bruge tid på noget der kun giver et enkelt point)
Men det er jeg da ligeglad med,da den jo også var rettet til Teamet bag kandu.
MVH og en rigtig god dag til alle
Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-03-03 14:41

Ja det får mig til at tænke : Hvad vil I gøre sådan konkret - nu er der det sidste døgns tid oprettet flere af hinanden uafhængige indlæg om samme emne - og briani har lidt ret der, der sker mest i de indlæg hvor der er point at hente - er det så for pointene´s skyld at folk har en holdning eller hvad ??

Nogen der har en idé til hvad man kan gøre sådan konstruktivt eller skal I bare lige af med lidt lir ??

Som sagt er jeg ligeglad om de er her eller ej - pointene, men jeg synes ikke I kan blive ved med at bruge tid og plads på det her - gør dog et eller andet eller affind jer med det - sidstnævnte er nok det mest sandsynlige.

Det er jo en debat der vender tilbage med jævne mellemrum.

- og husk der er masser af spørgsmål derude, der venter på svar.

Fnoller / Karina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-03-03 14:42

Hej Brian

Sådan tror jeg ikke, man kan ræssonnere.
I dette spørgsmål har fx Solgaard og jeg de fleste indlæg.
Og jeg tror ikke, Solgaard forventer at få point her
- jeg gør i hvert fald ikke.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-03-03 14:47

- i forlængelse af mit indlæg - vil jeg lige tilføje, at jeg godt ved mange har skrevet til kandu gennem tiderne om disse famøse point - det har mildt sagt ikke hjulpet en skid.

- så lav en mail, og send ind alle dem der er imod point, eller boykot - simpelt og enkelt lad være med at logge på mere ( !!!!!! ) - og det er de færreste der kan det garanteret.

- eller smid grus i maskineriet - opret en ny profil og især alle jer med 10000 - 15000 eller endnu flere ledige point - giv dem til jeres nye profil, det vil skabe en masse ballade og rokke totalt rundt på Top 10 listen - men vigtigst af alt : det vil stå som et grelt eksempel på, at Kandu har et problem......

måske dette er i overkanten, men der sker ikke mere ved bare at sidde og lire en masse mere af om de point ... det fører ikke til noget, der skal andre hårdhændede midler i brug.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 15:04

nej det må jeg også støtte rellom Brian. og nej som spørgsmålet lyder forventer jeg ingen point dette er jo egentlig et SOLGAARD frit emne.. men at holde mig væk kunne jeg alligevel ikke.. ikke pga pointene men pga min navn øverst oppe..

og som rellom skriver tror jeg heller ikke at han forventer nogen point herfra..

desuden har jeg også de fleste indlæg i dit spørgsmål.. bare lige for at fortælle catbody at jeg altså også kan ligge indlæg til spørgsmål på minimum..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-03-03 15:05

Jeg tror sku da at denne tråd,kommer op i nærheden af de kommentarer der kom igår fra Ram2 spørgsmål
http://www.kandu.dk/dk/spg/12737
her er der komment 54 indlæg,i kampen om de sølle 700 point,der er udlovet.
Så point gør noget ved folk.
Brian
PS-Måske man skulle,som Karina er inde på oprette en ny profil herinde
og så stille et spørgsmål med mine 17495 ledige point,og så selv svare på den,med min nye profil
så tror jeg da nok,jeg var næsten sikker på at vinde denne månedes præmie
og ryge til tops både her og der.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-03-03 15:10

ja og når det kan lade sig gøre - er der da noget helt galt, men vær forvisset, det ville vække store sovende bjørn.

- hold maule en ballade der ville blive, men sommetider skal der måske den slags ting til ... jeg har 3000 ledige point så jeg udgør nok ikke så stor en trussel, men det er der andre der gør ..... og frem for alt : det ville sætte en stopper for den her pointbavlen.

skodsystem !!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-03 15:13

I har helt ret Rellom og Solgaard. I kommer ikke til fadet.

...og Briani, du har aldeles ret. En rigtig godt skålpund kød, og gribbene flokkes. Et eller andet sjov kanl man jo få for sine points.

...og Karina, det var da nogle grumme ideer du går rundt med!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-03 15:16

Den får sgu hundrede mere´........

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 15:20

ja men det synes jeg da er en god ide skal vi ikke også alle sammen tage vores biler, mødes på motorvejen og så kører 250 km/t i oprør mod fartbegrænsningerne..?

det skal nok virke selvfølgelig lytter de da til os hvis vi gør det tror i ikk..? så er der bare et problem.. hvad med dem som er tilfredse med fartbegrænsningerne..? hov dem glemmer vi og tage med i debatten og ødelægger det hele for fordi vi ikke kunne blive enige.. men skidt med det bare bare vi kan kan køre som det passer os..

det er kandu der har lavet denne side. det kan vi alle blive enige om..! jeg er sikker på at de vil lytte til forslag men selvom der har været al den debat om de point og der stadig ikke er sket noget må det jo være fordi de vil beholde dem

eller tager jeg fejl..? det gør jeg måske men en ting er sikkert jeg er ved at være træt af al den pointsnak og det tror jeg også at andre er..!

hvis man lod det køre og ikke gik så højt op i hvor mange point de forskellige havde så ville der jo intet problem være.. det er som sagt stadig spørger som skal acceptere svar og jeg tror ikke at der er nogen som accepterer ubrugelige svar på deres spørgsmål.. som pointene må jo være fortjent..

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-03-03 15:22

Problemet på kandu er ikke pointsystemet, men manglen på debatkultur.
Folk opretter rask væk såkaldte "debatspørgsmål" - blot for at blive bekræftet
i deres forudfattede meninger.
Men det er jo ikke "systemets" skyld.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 15:27

nej men det er vi jo heller ikke interesseret i F.. H......

det er bare det du ikke forstår for du er jo overbevist om at hvis der ingen point var så var vi eller i hvert fald så mener du ikke at jeg ville være her...

kan du ikke komme med nogle bedre eksempler på pointrytterti som du kalder det end mit tip... helt ærlig at du gider at gå op i det jeg synes det var udemærket tip.. men nej i dine øjne var det jo KUN for at få point jeg skrev det og helt ærlig tror du så ikke at jeg kunne finde andre måder at få point på end det..?

det værste er virkelig at du kun tror at vi gider at give indlæg til dit "spørgsmål" pga dine point..

debatten er i gang du får intet ud af at hæve pointsatsen...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 18-03-03 15:27

små pointjægerere kommer vrimlende, pointene kommer trimlende.........................prøv lige at sætte jer tilbage og kig på jer selv.
Det er ikke pointene der ødelægger kandu.dk, der er jer, der med jer selvretfærdende frembrusen leger politi over for alle.

f.eks. solgårds tip, hvis man vil undgå at få vandsprøjt i enden når man laver stort. tjaa det kan måske diskuteres, det er jo barnelærdom, at putte et eller to stk. papir i kummen, men jeg kan jo bare give den nul stjerner hvis jeg mener tippet er åndsvagt...
og lige en ting mere, jeg tvivler meget på at dem der skal bedømme tip, spekulere i det, for de 10 point man får for det, er ledige point , og ikke superpoint.

Lad folkene på kandu.dk styrer deres egen side som de vil, det er trods alt dem der bruger en helvedes masse tid på det..

ups jeg er smuttet, se en kakaofugl---------------------------------->>

Kommentar
Fra : dito

Dato : 18-03-03 15:29

TIIS

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 18-03-03 15:36

så hold da op og gå i stedet ud og nyd det gode vejr. Dette er det sidste jeg vil kende til dette emne

m v h
HC

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 18-03-03 15:38

catbody>>kan desværre ikke, ligger med influenza, og den vil bare ikke slippe

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-03-03 15:39

Jamen jeg vil da også ud at nyde det her gode vejr.så jeg vil gå en lang tur med min lille hund

Jamen der er da et eller andet galt,med det der kære pointsystem.
Som jeg stadig syntes skal bevares,bare med nogle små ændringer.
(max point på et spørgsmål,ville være helt fint i mine øjne)
Som jeg har skrevet op til flere gange
Jo flere point til et spørgsmål,jamen det er jo lig med flere svar eller kommentarer
INGEN TVIVL OM DET.
Lad mig slutte af med denne her.
Her er udlovet 1200 point (jamen det er da helt vildt)
Indtil nu er der kommet 43 indlæg
Så vil man være med i kampen om alle disse point
Så skynd jer at klikke ind her
http://www.kandu.dk/dk/spg/11975
Brian

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 15:40

så 3772 du må hellere give den 100 mere den er ved at køre af sporet..

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 700 point
Dato : 18-03-03 15:47

tsk tsk .....

solgaard hvis du tror at du med mails til Kandu kan ændre noget herinde ( hvad angår point ) så værs´go.... tror bare ikke på det.

og sikke en dum sammenligning den med fartbegrænsningen - mit forslag ( min grumme tanke ) var bare at HVIS der skal ske noget skal det være noget i den stil dermed ikke sagt at JEG gør det, bifalder det, eller finder det særligt seriøst, men jeres snak her er sgu heller ikke noget der rykker særligt ved noget.

jeg står osse af her - fortsat god dag !!

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-03-03 15:50

stiger lige på igen for en kort bemærkning : havde heller ikke forventet stor opbakning fra dem der er på TOP 10 i denne måned

opbakning - er ligeglad det er jeres problem, ikke mit - er ligeglad med point ( tror jeg sørme endda jeg har sagt en gang eller 117 gange før )

efterlyste blot lidt "nosser" istedet for denne kællingesnak....... propfuld af intriger og sladder.

og er hermed steget af - igen !!!!!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 15:52

jeg har ikke noget imod systemet så det var ikke mig der skulle maile til dem..

hej hej

have a nice day...

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-03-03 16:18

Jeg gentager lige mig selv med lidt andre ord:

Problemet er ikke pointsystemet, men den gruppe af "missionærer", som i egen indbildning er særlig gode og uselviske mennesker, og som derfor mener at have monopol på den eneste rigtige holdning til tingene.

Hvis pointsystemet blev afskaffet, ville de blot finde på andre grunde til at hænge anderledes tænkende ud.

Roger over and out.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-03 16:23

38 indlæg..............og points betyder ikke noget................vor herre bevare os.............

Indrøm det dog......points er rare.....det er ligesom at vinde (og ingen spiller vel med det formål at tabe)!

Bare lidt kvalmende med al den uskyldighed. Der har da godt nok været en enkelt eller to der har indrømmet deres "ludomani", men ellers har man dæleme godt nok travlt med at hoppe tilbage, og sige:"Vi har ikke taget noget", selvom knurhårene er fulde af krummer. Unødig håndvask klæder ikke (jvf bibelen).

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 16:33

3773 du læser kun hvad du vil læse i stedet for at se på ordenes betydning...

jeg kan kun have ondt af dig.....

tænk lige på at de -16- ud af -38- indlæg er fra mig og rellom som i hvert fald ikke regner med dine point...!

det er næsten halvdelen..

og 7 af dem er fra dig selv...

Solgaard..

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 18-03-03 16:35

Godt gået FNOLLERPIGE.

Nu har jeg holdt mig tilbage længe, men syntes lige jeg ville give mit besyv med.
Har ligesom fnollerpige nok 117 gange sagt, f... de point, for mig handler det om
hjælpe hvor man hjælpe kan.

Og så får i lov til at fortsætte jeres ordkløveri for jer selv, ikke et ord mere fra min
side

Ha' en rigtig hyggelig aften.
Mone

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 18-03-03 17:42

Der er så mange andre forums uden pointssystem.....prøv dog det

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 18-03-03 17:53

Jeg har sat og skimmet kommentarerne igennem, og jeg faldt ikke over 1. argument for at afskaffe pointene.....hvorfor

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 18-03-03 17:57

jeg tror også mere at 373 oprettede dette spørgsmål for at kunne køre lidt på mig...

men lad ham bare det genere ikke mig jeg kan godt lide pointsystemet..

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 18-03-03 19:26

3773>
Du har jo udelukkende oprettet denne tråd IMOD solgaard fordi du vel har set dig tosset på hende p.g.a et tip du ikke personligt kunne bruge til noget. Fint nok. Men jeg MÅ give solgaard ret....hvis du er såmeget imod pointsystemet, hvorfor fa`en bruger du så en formue på denne tråd?
Har du et problem......så søg dog hjælp.
Laurenzio

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-03-03 20:23

inde på "hunde" stilles spørgsmål - ganske gratis & uden points!- som regel bare i "skriv en nyhed". Det fungerer fint og til alles tilfredstillelse! Så afskaf dem gerne for mig...jeg svarer alligevel kun på det der interesserer mig og som jeg tilfældigvis ovenikøbet ved noget om!
jeg vinder alligevel aldrig noget.

Kommentar
Fra : DK93

Dato : 18-03-03 20:34

Som ret ny bruger får man da mest lyst til at skride igen, når man har kigget lidt i forskellige spørgsmål og dette her. Jeg undrer mig over pointsystemet på Kandu. Der er jo ingen grænser for noget som helst, og ingen respekterer jo pointene, og ingenting kan de bruges til. Jo, jeg kan se der er megen ballade om dem.
mv
dk93

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 18-03-03 23:17

Point-sysytemet bliver aldrig afskaffet. Det er det Kandu "lever af".
Sjovt nok er dem der "råber" højst op om at beholde point-systemet omvendt proportionalt med deres "alder" på Kandu.

Og nej tak jeg går ikke efter pointene, men med 54 indlæg (er det vist nok) måtte jeg se hvad der var så interessant.

Jeg kommenterer hovedsaglig indlæg, hvor jeg har en mening eller kan hjælpe andre.
Jeg har det ligesom med vin, hellere lidt men godt, end meget og dårligt.

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-03 09:36

Tak fordi i kerer jer om mig, og har ondt af mig Rellom og Solgaard.

Laurenzio, du nærmer dig essensen. Jeg startede dette, fordi jeg i et andet kandu-indlæg, kunne læse en dybt forudrettet Solgaard sige: "Er det mig du mener", efter at der var langet ud efter pointrytteriet.

Så lavede jeg et 500 points indlæg, og skrev i teksten at Solgaard ikke behøvede at svare. Men overskriften var tilstrækkelig til at Solgaard fløj direkte i garnet. Senere blev hun bakket op af Rellom, hvorefter de to i forening virkelig var i stand til at klappe hinanden på skuldrene og fortælle hvor grim, dum, egoistisk og selvisk jeg i særdeleshed er. Læg mærke til at jeg ikke har de store forkromede indlæg i dette her. Som Solgaard nævner så smukt, er det stort set kun Solgaard og Rellom der kommer med guldkorn (tal om at holde af at høre og holde af sig selv!!!!!!!!!). Om alt er, har skidtet kørt af sig selv. Sådan en flok point har virkelig pirret og trukket fluer til.

Jeg er lidt trist over, at en eller flere af de meget hjælpsomme herrer, der også roder med teknik, som jeg selv, ikke har skrevet et indlæg. Så havde jeg nemlig ham points'ene. De hjælper nemlig alle. 10 point eller 200. De skriver heller ikke dybt bavlede tips. De kunne godt have fortjent en gang points.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 19-03-03 10:04

det irriterer mig virkeligt at du ikke læser mine svar for så havde du ikke skrevet det der..!

grunden til at jeg spurgte Brian om det var mig han mente var pga der stod noget om at top ti pladserne ikke viste noget om personerne...! jeg ligger på 2. pladsen derfor..!

nå men jeg tror at det bliver lige så godt vejr i dag som i går om ik bedre..

så endnu en dag på kandu bare til at sidde og fyre fis fordi der er en som kun tænker i point selvom man ind til flere gange har gjort opmærksom på at hans point ikke betyder noget..! det tror jeg i hvert fald ikke at jeg gider..!

men gud hvor er det dog synd for dig at dine VIRKELIG seriøse teknikvenner ikke har gidet at ligge et indlæg så de kunne få pointene for de er jo åbenbart de eneste som kan det her...

ha en god varm dag...

Solgaard

P.S er ikke en pige...

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 19-03-03 10:11

Tak for svaret Fnollerpige.

En eller anden skal jo vinde!

Solgaard, du må sørme da undskylde at jeg har "døbt" dig hun. Men der var en anden der omtalte dig som hun, så troede jeg du var en pige.

.........og Solgaard, uanset om du vil indrømme det eller ej, røg du på hovedet i garnet.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 10:14

ja se så er jeg på igen - men ikke for at deltage i debatten - for den er da udtryk for sådan noget Bamse og Kylling ting-agtigt "så så man lige mig" ..... tror det er overstået 3773, se at komme videre.

ville bare lige sige at jeg altså heller ikke havde regnet med at solgaard var en pige - og det kan jeg jo så se nu er rigtigt.
Men bevares det kunne da godt have været sådan.......

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 10:17

*LOL* - det kan man da kalde - ja hvad faen kan man kalde det ......

Jammen anytime - håber virkelig jeg var til nytte.

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-03-03 10:19

- ihhh jeg bliver ved - nu håber jeg så på den næste debat handler om noget godt, så vi kan få en debat om et eller andet relevant, for det må man vel godt - eller skal det kun være spørgsmål.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 19-03-03 10:24

ja men ikke pga dine point men pga mit navn i dit indlæg..!

det tror jeg at alle ville reagere på jeg vil i hvert fald..!

skidt med det solgaard kan jo være hvad som helst

Hygge god dag..

Solgaard

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-03 10:32

Tjaee, vi må jo se hvad vi kan finde på, men beklageligvis kan jeg ikke yde dig points i den kaliber foreløbig Fnoller. Den her gang ballade gjorde et dybt indhug i beholdningen. Men det var da meget skægt, ikk'? Sjovt så hellige nogle er, hva'?

Skægt med ham der Solgaard, så lige en ny besvarelse fra ham. Den var helt i tråd med kandu-ideen, altså seriøst hjælp på et problem. Faktisk ret godt svaret (LÆS NU DET SOLGAARD - DER HER VAR ROS). Men alligevel rodede han sig ud i noget "undskyld" og bla bla bla. Men okay, det er nok bare alle os andre..............

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-03-03 10:34

Tak for snakken gutter og "gut-inder", nu må vi videre.