/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hmm - Hvad betyder VGA??
Fra : nicolehh
Vist : 1656 gange
200 point
Dato : 19-10-08 19:08

Sidder og er ved at søge ny mobil, men hvad betyder VGA kamera??
Er det godt eller skidt??

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 19-10-08 19:14

Det må du så selv bedømme

Video Graphics Array (VGA) er betegnelsen for et "standard" format, som er en betegnelse for en størrelse på en frame eller billede. Inden for mediet kamera og videokamera, gælder det formatet 640 x 480 pixel

om det er godt eller skidt

http://da.wikipedia.org/wiki/VGA

Godkendelse af svar
Fra : nicolehh

Dato : 19-10-08 19:20

Tak for svaret ans.

Du er altid klar med et hurtigt kort svar )

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-10-08 19:26

Selv tak jeg håber du kunne bruge svaret

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-10-08 20:33

Sammenlignet med de gængse rigtige digitalkameraer er det dårligt.

Dertil kommer at vga kamera i mobiltelefoner normalt også mangler skarphedsindstillig og har noget elendigt optik.