/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Tilføj og Fjern
Fra : Nesdam143
Vist : 637 gange
50 point
Dato : 19-10-08 16:05

Jeg har Windovs XP, og har altid kunne gå ind i indstillinger, tiløj og fjer for at fjerne nogle programmer.
Pludslig er der ikke markeringer så jeg kan fjerne nogle programmer.

Er spørgsmålet forstået og kan nogen hjælpe mig?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 16:07

Installer denne...

http://www.revouninstaller.com/

Den er oven i købet bedre end "den indbyggede"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-10-08 16:08

er det kun nogle programmer du ikke ser knapperne på så klik på beskrivelsen og se om de dukker op.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-10-08 17:50

Hej
En gang imellem overser man de mest almindelige ting - kan du ikke forstørre/skubbe vinduet- enten på elevatorknappen i bunden eller måske ved midlertidig at vælge en anden skærmopløsning?
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-10-08 19:15

Hvis din Tilføj / Fjern Programmer dialog boks ser så'n ud:
http://peecee.dk/upload/view/136102
så har du et problem, du har enten været igang med en kraftig oprydning i
registreringsdatabasen eller der er kommet et eller andet på din PC

Prøv med en Systemgendannelse, måske det kan redde det!

mvh klaudi