/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvor kan jeg købe min Nokia?
Fra : ponda
Vist : 648 gange
65 point
Dato : 19-10-08 13:38

Hej...

Jeg skal købe en Nokia 6600 Slide
Jeg havde set den i elgiganten og først lovede de den hjem i starten af oktober og så blev det lavet om til i fredags og da jeg ringede i fredags havde de dem i københavn, men var pludselig sat over 500 kr op og det er ski strengt når de ikke har dem i shoppen til den pris som de skriver:
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenDK-Site/da_DK/-/DKK/ViewStoreInformation-ProdStore;pgid=BSSz6oZKU8dSR0EjRNJBwx1k0000GVspBQU8?ProductID=hdnD4QFH9.UAAAEb2ghapsaA&CatalogCategoryID=eNHD4QFHD.UAAAEOVRA03xiY

Så er der et sted i kender hvor man kan købe den billigt nu og med dansk manual og dansk menu i mobilen.
Jeg har hørt at de 2 steder jeg henviser til ikke er på dansk???

http://www.goblue.dk/product.asp?product=2264
http://cdon.dk/hjemme-elektronik/nokia_6600_slide_svart-964272

Nogle der ved om de er med dansk manual og menu eller om der er et andet sted til ca samme pris???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-10-08 13:46

Hej. Skal det være med abb. ??
Så har de den hos tdc for 299.

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 19-10-08 13:49

Det skal være uden abb

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 13:50

Der er da INGEN af deres butikker der har den....

Hvorfor bestiller du den ikke bare online til den pris der står - den kommer jo ikke langsommere af den grund....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-10-08 13:53
Kommentar
Fra : ponda

Dato : 19-10-08 13:56

Refi bestiller den hvor???

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 19-10-08 13:59

piaskov... nej de har den ikke hos tdc, det er en 6600 fold og den vil jeg ikke have, de har en under erhverv, men kan en privatperson købe den der?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 14:03

Citat
Refi bestiller den hvor???

På hjemmesiden

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 19-10-08 14:05

refi det kan man ikke på elgiganten...
og jeg henviser til 2 andre sider, men er der dansk manual og meny i den???

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 75 point
Dato : 19-10-08 14:06

Citat
Telmore 1949 kr 2024 kr Uden abonnement!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-10-08 14:08

Citat
men er der dansk manual og meny i den???

Det skal der være...de må ikke sælge i DK uden dansk manuel

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 19-10-08 14:08

tak piaskov men kan jeg bestille den hos dem, jeg er ikke er kunde hos dem, jeg har tdc

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 19-10-08 14:10

piaskov jeg har hørt at netop de 2 har fået dem hjem fra udlandet

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-10-08 14:11

Ja det vil jeg da mene når det er uden abb. de relamerer med til prisen.

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 19-10-08 14:16
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 14:22

Næh....

Men kan de levere varen er det vel OK...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-10-08 14:24
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-08 14:26

Citat
Telmore 1949 kr 2024 kr Uden abonnement!

Du kan godt købe hos Telmore, når det alligevel skal være uden abb, har det jo ingen betydning hvor du handler

Ps, du skal være opmærksom på, at de store skærme ikke tåler ret meget, bare så du lige er advaret, ikke noget med bare at proppe den i lommen hvis du skal bære på noget tungt hvor det kommer til at røre lommen, så er skærmen kaput

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 19-10-08 14:30

Nordsted skulle den være dårligere end den 6500 slide jeg har nu, med hensyn til skærmen?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-10-08 14:37

Af samme grund har jeg altid foretrukket telefoner med klap.

www.mytrendyphone.dk har et pokkers stort udvalg af tasker, beskyttetelsesetuier m.m.
Ikke til de nyeste modeller

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 19-10-08 15:38

Nu har jeg bestilt min Nokia 6600 Slide hos Telmore
Jeg skrev en mail til dem, hvor jeg spurgte om jeg kunne købe en hos dem, selvom jeg havde tdc og jeg spurgte også om den var dansk og hvornår jeg kunne have den.
2 min. efter jeg havde sendt mailen kom der svar at de havde den nu og jeg kunne bare bestille den.
Vi snakker om et teleselskab som svare efter 2 min på en søndag, det er da service
Jeg har den senest på fredag skrev de også... men den kan jo blive forsinket
Jeg har givet 2024,50 kr inkl porto og pakning og emballage, det er en fin pris

Godkendelse af svar
Fra : ponda

Dato : 19-10-08 15:44

1000 tak for hjælpen til alle

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 15:45

Held og lykke med den

Kommentar
Fra : ponda

Dato : 24-10-08 11:54

Jeg fik min mobil i torsdags
Den er rigtig lækker...