/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
"Trøstepoint" til michaelsp
Fra : vedikkealt
Vist : 559 gange
100 point
Dato : 19-10-08 12:54

Hej michaelsp

Takker for din indsats i denne tråd...

http://kandu.dk/QuestionHist.aspx?qid=125153

Og for at det alligevel skal blive til et spørgsmål her under Smalltalk...

Hvad vurderer i selv ud fra når i uddeler point..?

Selv synes jeg det er MEGA svært ...

Og mon nogle bliver sure hvis ikke de får godtaget netop Deres unikke svar..???

God søndag til alle.

Hilsen vedikkealt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-10-08 14:53

Citat
Hvad vurderer i selv ud fra når i uddeler point

det der giver den løsning man har brug for (er der flere den bedste eller den første )

point i tips er til gengæld ulidelige

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-01-09 19:42

Citat
Hvad vurderer i selv ud fra når i uddeler point..?

Enig med miritdk

Citat
Og mon nogle bliver sure hvis ikke de får godtaget netop Deres unikke svar..???

Jeg kan blive sur over at et accepteret svar ikke er det rigtige.
Det er ikke ensbetydende med at jeg skulle have haft point, men det skulle den bruger, der gav det rigtige svar.

Og det uanset om brugeren er "almindelig bruger" eller "superbruger"

Det kommer jo an på vidensdeling

PS .... den 19.01.09 annullerer kandu dette spørgsmål .... du får ikke dine point retur, men 5 strafpoint (ledige point)

Hvorfor sender du ikke et privat indlæg til michaelsp, så han kan hente sine "trøstepoint" i denne tråd.