/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Printerprogram
Fra : mulleni
Vist : 812 gange
300 point
Dato : 19-10-08 12:17

Hold da op jeg har mange problemer, mangler et program der kan lave ovale rammer og gerne også en masse andre rammer
Mvh
Mulleni

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 12:22
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 12:23
Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 19-10-08 12:29

Jeg mener at programmet det skal kunne lave rammer når man skal printe billeder ud, og ikke til at ligge ind over. Håber nogle ved hvad jeg mener!
Mvh Mulleni

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 12:30

Hvad er forskellen ?????

Du lægger rammerne på billedet og printer det færdige billede ud....

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 19-10-08 12:34

hmm så er det ikke sådan når man ikke er helt så stærk i sådan noget. Men siger du regnskabsprogram er det meget nemmere!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 12:41

Citat
regnskabsprogram er det meget nemmere!

Til billeder

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 19-10-08 12:45

nej at hitte ud og bare bruge og gøre ting man gør i et regnskabsprogram. Er desværre ikke nørd i billedbehandlingsprogrammer!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 12:50

Jeg fatter ikke hvad du mener....

Det er da ikke noget problem at lægge ramme og billede sammen i et hvilket som helst billedprogram og printe det ud....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 12:52

Du er jo ligesom nødt til at gøre det på komputeren - der findes ikke programmer du kan installere på printeren

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 19-10-08 12:54

nej det er jeg godt klar over, men hvade et program hvor der var noget som hed rammer, så kunne man vælge en ramme og så var billedet klar til at skrives ud. Det er det jeg søger. Håber i nu forstår.
MVH
Mullen
Og nej kan ikke huske hvad det hed, gammel pc helt død

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 12:57
Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 19-10-08 13:12

ja lige nøjagtig, så mangler jeg bare programmet der kan printe mange billeder på en side altså har jeg men det skal bruges der til. Jeg ved godt jeg er krævende.
Du er bare god refi.
*: hvis du kan hjælpe mig med det!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 13:22
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 13:23

Nr 3 i nederste række...

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 19-10-08 13:29

ja det er jeg godt klar over, men man skal kunne bruge billedet som er blevet sat ind i rammen til at skrive ud i flere størelser på et ark.
MVh
Mulleni
jeg ved det godt er født besværlig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 13:43

Citat
jeg ved det godt er født besværlig

Ja....

Så skal du op og lege med EGNE billedbehandlingsprogrammer - det finder du ikke som færdigt produkt.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-10-08 13:45

Muligheden er jo at din printer har muligheden..... (for mange billeder på samme print)

Men det er nok kun de "større/dyrere" photoprintere der evt. har den mulighed.....

Annuller spørgsmålet
Fra : mulleni

Dato : 30-10-08 19:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål