/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
baotian
Fra : goodboy2
Vist : 767 gange
100 point
Dato : 18-10-08 23:28

hej min Kone er den lykke lige ejer af sådan en den er kun 1 år gammel men ham vi købte den af
har lukket butikken så vi har søgt efter en anden på fyn der laver service på sådan en
men kan ikke finde noget ved at søge på nettet nogend er har nogle ideer
Goodboy

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 18-10-08 23:53

De fleste ting kan sagtens laves af andre knallertværksteder.
http://www.bikedanmark.dk/ Tryk på forhandlere

http://www.kinojserklubben.dk/links.dwt
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-10-08 20:59

Baotian scootere minder meget om diverse andre scootere så jeg vil da tro at næsten alle scooterværksteder kan lave den... med mindre der skal bestilles reservedele som de ikke kan bestille.

Så hvis du kun skal have lavet service så kan jeg ikke forstille mig andet end at en hvilken som helst scooter forhandler med værksted kan lade det.

Der skal jo bare skiftet olie og checke diverse ting og instille ventiler og rense tændrør.

Du kan prøve og ringe til http://www.haugemc.dk/scooter/index.html og sprøge om de laver scootere... eller om du kender et sted tæt på dig.

Kommentar
Fra : sipelip

Dato : 23-10-08 19:51

yndgårds auto og mc
kærbyvej 16
5466 Asperup

han er rigtig dygtig og en af mine kolleger indenfor skyteam - derfor arbejder han også med bat.one, black.bat og bat.fox, som alle tre grundlæggende er baotian.

Ham kan du roligt gå til, og han bor kun 5-10 min. fra Nørre Aaby afkørslen på E20.

Jeg ville foreslå mig selv i Assens, men jeg er mere til knallerter og ikke scootere (selv om det grundlæggende er det samme.)

Kommentar
Fra : goodboy2

Dato : 23-10-08 23:25

oki ville ellers have passet godt med dig bor selv i assens komune
Goodboy