/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Driver til HP OfficeJet Pro K8
Fra : bibsamie
Vist : 548 gange
500 point
Dato : 18-10-08 19:00

hvem kan hjælpe med en driver til HP OfficeJet Pro K850 for Windows Vista: jeg har Vista Ultimate og kan ikke finde en driver til ovennævnte printer, den kører ok på XP Proff.

mvh
per

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-10-08 19:11

Hvis du har checket hps hjemmeside og der ikke er nogle så det sikkert fordi de ikke har lavet nogen driver til vista...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-10-08 19:17

Der står på denne side:http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c00849911&lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&os=2093&product=1101938

At der ikke er nogen driver at download men at vista indenholder en generel driver så du kan bruge din printer... men at diverse knapper på printeren og advanceret printer funktioner kan ikke bruges.

Du kan download HP toolbox : http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=bi-48669-1&lc=en&dlc=en&cc=us&lang=en&os=2093&product=1101938
så kan du se status og sådan noget på printeren men der er ikke nogen driver med.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 18-10-08 19:17

scootergrisen

det kan da vel ikke være årsagen, printere er ca 1,5 år gammel

per

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 20:46

Windows Vista har den nødvendige driver indbygget til ovennævnte printer, hvis du har problemer så slet printeren og forsøg at tilføje en printer igen, husk ikke at tænde printeren før du bliver bedt om det

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 19-10-08 12:01

o.v.n.

det vil jeg prøve, og vender tilbage senere med resultatet

per

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 19-10-08 17:40

Det hjælper ikke at forhøje point, driveren ER der allerede indbygget i Vista slet printeren og forsøg igen

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 19-10-08 17:58

o.v.n.

ok ok ok det var en fejl jeg kom til at trykke og vupti røg der ekstra 200 point på

per

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-10-08 18:01

ja man skal passe på hvor man klikker, har du forsøgt at slette og installere igen?

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 31-10-08 04:49

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-10-08 12:11

Tak men øhh du skriver ikke om du fik printeren til at virke