/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
dubletter
Fra : kj
Vist : 544 gange
200 point
Dato : 18-10-08 13:10

Er der nogen der kender et program (gratis) der kan søge og sammenligne ens filer på PC én, så man kan frasortere evt. dubletter

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-08 13:47

Måske Easy Duplicate Finder kan bruges
http://www.pcworld.com/downloads/file/fid,67281-order,1-page,1/description.html

Men vær varsom med hvad du sletter!

mvh klaudi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-10-08 14:34
Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-10-08 15:25

Hej miritdk
Det link kunne jeg også bruge, men kan se at dubfinder.exe ligger i SP2?
Jeg har ledt - efter den uden at kunne finde den. Kom så i tanker om at jeg jo har SP3.
Prøver at se efter den der.
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-08 16:02

Citat
Repeat with me: "I hate duplicated files, I hate duplicated files..."

http://mindflavor.altervista.org/programs/dupfinder/index.html

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-08 16:42

Easy Duplicate Finder i en portabel version:
http://www.easyduplicatefinder.com/download-portable.html

mvh klaudi

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-10-08 16:55

Hej
Hvad mener man med en portable version
Lad mig gætte: En version, som man ikke installerer, men bare aktiverer hver gang man vil bruge den?
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-10-08 18:23

portable = flytbar

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-10-08 18:24

dupfinder.exe findes på xp skiverne også hvis nogen gider bruge den og søge på den

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-10-08 18:30

Citat
portable = flytbar

Hej igen miritdk
altså............. det havde jeg regnet ud (er tresproglig korrespondent ),
Men hvad mener man med flytbar - de fleste programmer er vel flytbare.

Jeg troede at det havde noget at gøre med at man ikke installerede , men eksekverede - f. eks. fra skrivebordet.
Når jeg troede det, var det, fordi jeg ikke kan sparke programmet igang. Min HD siger bare et llle Klik - og nul program.

Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 18-10-08 18:39

Og for mere forklaring:
Jeg har fået programmet og har afprøvet det, men næste gang jeg vil starte det fra skrivebordet, gider det ikke starte.
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-08 19:07

Portabel, du kan lave en mappe på en USB pen og lægge det deri,
så kan man køre det derfra uden installation.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-08 19:25

Sådan en har jeg med forskellige programmer.
http://software.u3.com/interstitial.aspx

Og denne
http://portableapps.com/

Fidusen med portable programmer er jo, at de bruges fra det flytbare medie, som typisk er en pendrive.

Den er med i lommen når jeg går på PC-sygebesøg.