/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Partitions
Fra : kj
Vist : 380 gange
100 point
Dato : 18-10-08 12:46

Jeg har Partition Magic 6.0, og den kan ikke samle(merge) partitions med NTFS. Er der nogen der kender et gratis program der kan.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 12:54

Gparted kan, den kører live fra en CD: http://gparted.sourceforge.net/download.php

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 12:56

Tror jeg, er ikke helt sikker på hvad du vil men den kan meget

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-08 13:08

Citat
Jeg har Partition Magic 6.0, og den kan ikke samle(merge) partitions med NTFS

Jo

Men det kan skyldes de er for store......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-08 13:15

Og dog - det er vist først fra 7eren det virker....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-10-08 16:00

Den kan i hvert fald i Partition Magic 8.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-08 16:09

Ja - 6eren er gammel og ikke bygget til XP og Vista....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-08 16:36

Altså......................6'eren er en ældre sag
Det er muligt at du kan lave det fra de to rescue-disketter som du kan lave.

Hvis du vil arbejde lidt for sagen, kan du jo flytte filer og rykke partitionerne så du til sidst kan slette det ene drev og udvide det andet

Her er en nyere PM (kan ikke lige huske hvilken en af dem)

http://www.blumaise.org/blog/archives/2007/10/download-telecharger-hiren-boot-cd-9-3.html

Lige under den røde djævel.

DOWNLOAD HIREN'S BOOT CD 9.3

Der er også andre partitions programmer på denne CD