/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TILLYKKE til chicapigen
Fra : Klaudi
Vist : 655 gange
200 point
Dato : 18-10-08 09:35

Tillykke med dagen "chicapigen"

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-08 09:40

Også et STORT tillykke fra mig

Og kan du så lige sørge for noget ordentligt vejr??

(Klaudi, godt du lige husker vores liste)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-08 09:43

Ja nogen ska jo hva f.eks med d.14?

mvh klaudi

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-10-08 10:14

Også herfra.....selv om det er meget overskyet !!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-10-08 10:18
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-08 10:21

Klaudi... har vi glemt nogen den 14??--- jeg er undskyldt, jeg var på miniferie

Kommentar
Fra : bkr48

Dato : 18-10-08 10:38

Også en tillykke med dagen herfra.

Hvorfor er der overskyet,og regn her i Midtjylland.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-10-08 10:41

fra klumme

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 18-10-08 10:54

Tillykke med din fødselsdag "chicapigen" - håber du får en dejlig dag

Mange hilsner fra HelleBirgitte

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 18-10-08 11:09

Med ønske om en rigtig dejlig fornøjelig dag til dig

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 18-10-08 11:10

1000 tak allesammen for alle lykønskningerne ja jeg får en god dag, mine 3 søskende kommer og henter mig her klokken 12 og så skal vi ud og spise m.m . og hverken mænd/koner/børn skal med . kun os 4 . det bliver rigtigt hyggeligt . det glæder jeg mig til. også at se hvad de har fundet på . det kunne ligne dem at lave et eller andet spøjst med mig.

bkr48 det er ikke på grund af mig der er dårligt vejr i midtjylland , for jeg bor øst sjælland

endnu mange tak for i huskede min fødselsdag, i er altså noget helt specialt herinde på kandu . ha en god weekend allesammen .

mange knus fra chicapigen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 12:28

Når du vil ikke have skylden for det jyske vejr så må du nøjes med et stort med dagen med din fødselsdag jeg håber du får en god dag så må vi selv døje med vejret herovre vestpå

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 18-10-08 12:31

med dagen.

Fra:Manse9933

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 12:32

En lille sang skal der til

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-10-08 12:38

Nå ikke drille dig på din fødselsdag

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-10-08 15:27

Osse mig

tillykke med dagen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-10-08 15:58

Et stort tillykke fra mig

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 18-10-08 16:27

Accepteret svar
Fra : chicapigen

Modtaget 200 point
Dato : 18-10-08 21:20

endnu engang tak til alle jer der har ønsket mig tillykke med fødselsdagen. jeg blev jo hentet af mine søskende kl. 12 og de kørte mig til et dejligt sted hvor jeg fik massage, ansigtspeeling. og sluttede af med frisør. det var SÅ dejligt jeg føler mig helt frisk igen. og så var vi på resturant og spise og en tur i biografen. så alt i alt en dejlig dag. og hjemme ventede manden og svigerinde og svogre med boller og lagkage. det er sgu nogle dejlige søskende jeg har .

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-10-08 21:22

Citat
hvor jeg fik massage, ansigtspeeling. og sluttede af med frisør
Så er du jo skruplækker nu

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 18-10-08 21:53

ja helt sikkert . det friskede op

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 19-10-08 11:01

Også et tillykke herfra vor solen skinner lige nu
Højris

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 19-10-08 14:48

Jeg kan vist også lige nå at sige:

Godkendelse af svar
Fra : Klaudi

Dato : 19-10-08 17:39

Tak for svaret chicapigen.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 19-10-08 17:47

tak klaudi og alle jer andre som gjorde min dag helt special med alle de lykønskninger det var jeg rigtig glad for

venlig hilsen chicapigen