/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
smiley
Fra : pylle12
Vist : 567 gange
200 point
Dato : 18-10-08 09:07

Jeg har en Nokia N70. Kan man opdatere sådan en så man kan sende smileys i sms beskeder,

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 18-10-08 09:13

Du kan da prøve her,men du skal sikkert også havde en data-kabel til computeren

http://www.nokia.dk/A4672183

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-10-08 09:35

Hvis det kan lade sig gøre, så skal det være via dit kabel og bluetooth

Men jeg tvivler på at det kan lade sig gøre

Her manualen til din tlf. og der står ikke noget om det

http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-08 16:46

Min gamle nokia sender da smileys - men jeg kan ikke se andet end eks. : - ) som bliver til

Brug stjernetasten nede til venstre, og rul ned.
Nu skal du bare hitte ud af hvad der er hvad.
Nogle af dem passer med Kandu smileys

Accepteret svar
Fra : Mylleerh

Modtaget 200 point
Dato : 20-10-08 21:38

det er kun enkelte modeller hos Nokia der tilbyder den feature (indtil videre)

Godkendelse af svar
Fra : pylle12

Dato : 24-10-08 18:04

Tak for svaret Mylleerh.