/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fucking perkere
Fra : scootergrisen
Vist : 2285 gange
124 point
Dato : 17-10-08 23:25

Jeg læste i en gratis avis at der var en politibetjent som havde fået en bøde på 4000kr fordi hun på internettet havde skrevet "fucking perkere" og andre ting og det skulle så være racistisk.

Grunden til hun skrev det var fordi hun skulle have fri dage men på grund af de beskidte sorte muslimer perkersvin der render rundt og laver vold og herværk så fik blev hun kaldt på arbejde og det ville hun så åbentbart skrive sin mening om på nettet i en blog men det var der vel nogle som mente var racistisk...

Så vil jeg bare høre hvad i andre syntes om det...

Og hvis en lorte brun muslimer abe står og siger fucking perker ude på gaden hvorfor er det så lige at han skulle være mindre racist end den politibetjent som skrive det på nettet...

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 18-10-08 01:32

Har du mistet din Staveplade??

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-10-08 02:13

Jeg skulle hilse fra bror Klumme og meddele følgende:
Normalt punker Kanduere ikke andre medlemmer med staveproblemer, som kan skyldes mange forskellige årsager, men lige i tilfældet scootermøgsvinet, hænger dens mangel på åndeligt udstyr uløseligt sammen med dens lige så mangelfulde stavning. Hvor er den dog primitiv og vulgær

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 18-10-08 02:25

Citat
Jeg skulle hilse fra bror Klumme og meddele følgende:
Normalt punker Kanduere ikke andre medlemmer med staveprobleme

Det er heller ikke noget normalt fra min side,men her synes jeg det passer fint.
Opfat nu endelig ikke dette som en undskyldning.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-10-08 02:41

scootergrisen> En betjent i tjeneste kan ikke offentligt sige "fucking perker" om nogen som helst... Det ville være det samme, hvis hun sagde "ynkelige samfundsnasser" om dig. Sådan nogle ting skal en betjent bare ikke sige offentligt. Det er en del af jobbet!...
Og der er klart definerede love for den slags.. så der er i virkeligheden ikke noget, at spørge om.
For bare 30 år siden var det normalt at feks. folkeskolelærere var tjennestemandsansat... Det vil sige, at de havde underskrevet et "kaldsbrev" (som en form for kontrakt). Det indebar, at folkeskolelærere skulle fremstå som gode eksempler!. Og hvis de ikke gjorde det kunne de i første omgang miste deres job... måske bare for at have kørt over for rødt lys....
Jeg synes selv, at det er dybt problematisk, at vi har fungerende betjente, der kan omtale nogle af vore medmennesker på den nedladende måde i offentligheden... Det bør ikke kunne finde sted!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 18-10-08 07:15

Du får da nogle meninger som du bad om lille scooter. Jeg sendte en kopi af dit indlæg til NITEC for at høre deres mening, og der kommer forhåbentlig snart et svar. Hvis ikke du selv hører fra NITEC, så skal jeg nok lave et indlæg med deres holdning til din tråd

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-10-08 09:01

vi muslimer er pæne og høflige mennesker

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-10-08 09:46

Justuniverse dommen har intet at gøre med at kvinden er betjent da hun har ytringsfrihed når hun udtaler sig som privatperson.

Hvis du havde skrevet det hun skrev så ville også du havde fået en dom.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 18-10-08 12:37

Jeg synes at det er forkasteligt at kalde sine medmennesker for "beskidte sorte muslimer perkersvin" og "lorte brun muslimer abe".
Det er vist kun en racistiske taber narre der kan finde på det.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-10-08 12:50

justuniverse > Hun skrev det på en internet blog og det var ikke offentligt med mindre du mener at internettet er offentligt. Og jeg regner med hun skrev det i sin fritid så tror ik hun var på arbejde.

Teil > Add, er du muslim ?

BertelHaarder > Definer forkasteligt. Definer medmennesker... Hvis du du gik en tur på gaden og der kom 8 aber og voldtog dig.... Du gik ud dagen efter også kom der 6 aber og brækkede dine arme... og en uge senere blev du skudt af en abe.... Ville du så stadig syntes at aber de var bare rigtig søde ? Hvad med nazisterne snakker du også kun positivt om dem for de er jo også mennesker ik ?

Kommentar
Fra : 1Elefant

Dato : 18-10-08 13:44

Jeg kan undre mig over at mange debatter er så useriøse at det nærmest bare bliver mudderkampe hvor det gælder om at frembuse med de mest nedladende ord om andre. Hvor er de argumenter som skal påvirke til holdningsændringer og hvor er forståelsen for at nogle børn, uanset kultur, tro og farve, udvikler sig til at indeholde så stor en vrede mod andre. Racisme er et samfundsproblem som vi som enkeltpersoner har et ansvar for at bekæmpe. Grimt sprog, knivstikkeri, chikane og vold kan ikke bekæmpes ved bare at give igen af samme skuffe - det er simpelthen for primitivt...og i virkeligheden bare et udtryk for at man ikke selv føler sig god nok.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-10-08 14:57

Thomas.Haugaard> Det ved jeg godt. Det er bare min personlige mening, at det er ekstra forkasteligt, at hun var betjent.

scootergrisen> Jeg ved ikke helt hvad for at ansigt, jeg skal sætte på, når jeg nu svarer, at jeg godt mener, at man kan sige at internettet er offentligt... jeg kan faktisk lige nu slet ikke forstå, hvordan det nu lige pludseligt blev et emne...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 18-10-08 19:09

justuniverse > okay så du mener altså at internettet er offentligt...
Så er der vist ikke nogen grund til at forsætte diskutionen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-08 19:41

1Elefant > racisme tror jeg i bund og grund ikke det er...........men racistiske udtryk.

Det er nok nærmere den kultur som nogle mennesker bringer her til landet.

De siger at vi skal respektere dem.................men de er selv respektløse overfor den kultur de befinder sig i. (af den ene eller anden grund)

Nogle kalder disse middelalder mennesker for omvendte racister fordi de benytter sig danskeres angst for at være racister.

Der findes mange slags religioner og anderledes kulturer her i landet..............dem hører vi ikke om.
Det er måske fordi de respekterer det land de befinder sig i.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-10-08 20:03

Eyvind hvordan du kan føle dig angrebet af muslimer ved at en leverpostejs dansk kvindelig strisser kalder nogle for perkere, er en logik der umiddelbart er lidt svær at følge.

Ligeledes er det svært at forstå hvorfor du mener det er vigtigt at skelne mellem racisme og racistiske udtalelser.

Din op delen i dem og os fortæller lidt om hvor stort problemet er på begge sider.

Ærede Hr Knallertgris ligegyldigt om du tror det eller ej så er faktum at når man offentliggøre noget på internettet ja så er det sjovt nok...........offentligt og ikke længere privat.

Dette medføre også at såfremt dine indlæg herinde blev bedømt som en overskridelse af racisme paragraffen så kunne der gøres et ansvar gældene enten mod denne sides ejer, mod dig eller begge.

Vi har ytringsfrihed også på nettet med den er ikke altid uden omkostninger.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-10-08 21:47

Citat
Dette medføre også at såfremt dine indlæg herinde blev bedømt som en overskridelse af racisme paragraffen så kunne der gøres et ansvar gældene enten mod denne sides ejer, mod dig eller begge.

Og jeg kan garantere det ærede scooterfjols at Kandu anmelder ENHVER lovovertrædelse....

Så var dine udtalelser....

Citat
Og lad være med at være dum ved at sende eller transmittere/overføre noget forfærdeligt, truende, ærekrænende, modbydeligt, skandaløst, ophidsende, pornografisk, væmmeligt, ondt, blasfemisk materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag. Eller sende noget andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol der vil vide hvem der har lagt modbydeligt stof hos kandu.dk.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-10-08 23:43

Jeg føler mig ikke angrebet af nogen trosretning. Jeg taler om middelalderkultur, og det ser jeg som et angreb mod den Danske kultur, mod frihed og ligestilling.

Jeg tror såmænd ikke at det er særlig vigtigt, al skelne. Men jeg tror heller ikke at man skal blive hysterisk når nogen udtrykker sig på forskellige måder.

Jeg tager heller ikke stilling til den udtalelse, da jeg ikke kender den til bunds.

Det er mere alm. betragtninger jeg udtaler mig om.

Ps. Der er da ikke nogen som hyler op når der gøres grin med vores kongehus.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 19-10-08 13:55

scootersvin, slå ordene op i ordbogen hvis ikke du ved hvad de betyder. Er du blevet voldtaget og dræbt af aber? Selvfølgelig er nazister mennesker, de har bare valgt en horribel ideologi.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 20-10-08 08:52

Hmm...
Tænker lige på hvad muslimer kalder os andre, når de sidder sammen?
Tror i det er pæne ord?
Nej.

Men sagen med betjenten... Jeg mener at i visse stillinger, er vigtigheden af at fremstå som et godt eksempel ret vigtigt. Det bør vi selvfølgelig alle, så var verden nemlig noget mere rar. Men det er vist ønsketænkning.
Men en betjent, der skal håndhæve loven skal ikke sætte sig over den i sin fritid. Ligeså lidt som en lærer eller pædagog skal udtale sig på den måde til vores børn.

Men muslim eller kristen, Der er brodne kar og ekstremister i alle religioner.
(tænk lige på korsfarerne, hvordan vi "kristne" har behandlet såkaldte hekse, stammefolk osv)

Lad os respektere hinanden, og i stedet for at vi bekriger hinanden, så lad os hjælpes med at stoppe ekstremisterne. Det er dem, der er problemet.
Det er dem, der slår ihjel og ødelægger i religionens navn, der er problemet.
Lad os få indvandrerne til at forstå, at ALLE også kvinderne er lige, og skal lære dansk.
OG lad dem der sender deres børn hjem på "genopdragelse" rejse med. Hvis ikke de er interesseret i at de og deres børn bliver integreret i det land, de selv har valgt at rejse til, så må de tage hjem.
Hørte lige at hovedparten af de unge piger, der søger om hemmelig abort er muslimer!!!
Hvad mon der skete hvis ve rejste derned, og forsøgte at leve som vi vil. At vi forsøgte at få DEM til at integrere sig efter os???

Nej... Vi skal ikke integrere os efter dem. De har valgt Danmark som bosted, derfor: Dem der vil leve efter vores regler er meget velkomne... Resten? Ryg og rejs hjem. Så har vi nemlig ingen problemer.
Det er de brodne kar, der skaber problemerne.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 20-10-08 23:48

jeb3 > muslimer kalder os vantro... og vantro er dem som ikke tror på allah og koranen og dem vil de gerne dræbe. så nej man kan ik ligefrem sige de snakker pænt om os.
Hvorfor skal de kristne blandes ind i den her debat, hold de kristne ude de har ikke noget med det at gøre.
Citat
Lad os få indvandrerne til at forstå, at ALLE også kvinderne er lige, og skal lære dansk.

Alle er sku da ikke lige så hvorfor skulle være lære dem det... kvinder og mænd og voksne og børn er da ikke lige/ens.
Citat
Dem der vil leve efter vores regler er meget velkomne... Resten? Ryg og rejs hjem

Sådan skal det være.
Eneste problem er bare for hver perker der bliver sendt ud af landet er der 1 kælling og hendes 8 børn der får opholdstilladelse. desværre.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-10-08 08:08

Jeg er faktisk ved at løbe træt i diskussionen om perkerne.De befolker allerede en stor del af vores land.Breder sig stille og rolig,som en anden pest.Ikke bare i DK,men også i Europa.Og de fleste gebærder sig som om det er dem,der ejer det hele.Vi kan ikke længere dæmme op for dem.Hvilket også ses tydeligt i de kriminelle miljøer.Nej,med den overbærende politik,der føres her i landet og EU
lades alt håb ude.Det er som da nazismen startede:Bare vi lukker øjnene,går det hele nok i sig selv igen.Og som sædvanlig er vi danskere jo også dybt splittet.Halvdelen af os nærmest lefler jo for dem.Nok mest på grund af frygt.Hvilket også gang på gang viser sig begrundet.De skyr jo ingen midler.Selv politiet er bange for dem,hvad jeg godt forstår.De har jo allerede "baser",her i landet,hvor de danske myndigheder,mildt sagt ikke er velkomne.Men vi vil blive tvunget til at ta`et opgør med dem en skønne dag,hvis VI vil blive ved med at være her.Det vil blive en skræmmende oplevelse.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 21-10-08 10:02

Kan kun konstaterede at der nu er 2-3 indlæg alene i denne tråd, der udtrykker holdninger og påstande der er mindst lige så racistiske som dem den kvindelige betjent blev dømt for at fremsætte.

At dem der fremsætter dem kan dømmes er en ting men så længe sitets ejer frivilligt stiller plads til rådighed til at formidle sådanne ytringer ja så er man faktisk også hjemfalden til straf.

Scootergris Jøder mener at kristne er vantro, kristne mener at muslimer er vantro og muslimer mener at Jøder er vantro.

Det ligger jo indbygget i enhver tro at alle mener at netop de at deres gud er den eneste sande og at alle andre derfor er vantro.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-10-08 11:16

Thomas.Haugaard er sådanne hændelser helt forbigået din opmærksomhed.Der går ellers ikke en dag,uden der er nyt fra den front.
http://www.bt.dk/article/20081021/krimi/810210343/

Jeg må indrømme at være forbavset over de bliver dømt.Med en dygtig forsvarer,kunne de nok får det vendt til at bombemanualer,kun var til hyggelig nattelæsning.Sådan plejer det at gå.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 21-10-08 11:21

At der er to der er fundet skyldige i terror (der er forøvrigt også to gamle danskefrihedskæmpere der er blevet sigtet for støtte til terror)

Legitimere jo ikke anden kriminalitet.

Der er ganske enkelt ikke logik i dit indlæg.

Går du ind for et demokratisk samfund hvor der er lighed for loven ?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-10-08 11:41

Citat
(der er forøvrigt også to gamle danskefrihedskæmpere der er blevet sigtet for støtte til terror)
Og det er meget fint.Det mangler da bare.

Citat
Går du ind for et demokratisk samfund hvor der er lighed for loven ?

Ja,i høj grad.Jeg venter med længsel på at det vil ske.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-10-08 16:27

Thomas.Haugaard,her er lidt mere underholdning fra tørklæde-folket:
http://www.bt.dk/article/20081021/krimi/81021062/
Hvis du ikke selv går så meget op i hvad der sker i dagens Danmark,vil jeg da gerne sende dig en 10-15 links,fra danske aviser om slige hændelser.Dagligt,vel at mærke.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 21-10-08 16:48

En ting jeg ikke forstår ved det danske politi er at hvis der er 6 sorte perker aber muslimer svin der overfalder en tilfældig på gaden og man så ringer til politet... ja så gider de sku ikke så meget som at svinge en vogn forbi...

Hvis perkere bare kan få lov til at rende og overfald og stjæle og voldtage og politiet ikke engang kommer man kan ringe og fortæller hvad der lige er sket.... ja så kan perker aberne jo se at der sker ikke noget når man overfalder folk også gør de det samme dagen efter...

Det fandme også utroligt alle de perker kællinger der lader deres børn gøre alt muligt lort uden forældre griber ind.

Hvornår har du sidst set en perker kælling siger "nej det må du ikke" til deres eget barn....

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 21-10-08 18:05

I er allesammen ignorante.

Hvordan kan man fordømme én der fordømmer? Scootergrisen er måske racist, hvad ved jeg, men det gør vel ikke at man kan kalde ham/hende en tabernar og andre ukvemsord?

Jeg håber der en dag kommer en lov der forbyder spidsborgere at udtale sig offentligt. Så kan I pille i røv sammen med racisterne...

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 21-10-08 18:06

Oh yeah... Jeg er her ikke så meget som jer tabere, så undlad bare at svare på mit indlæg... orker ikke læse jeres sørgelige og intetsigende indlæg

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-10-08 19:31

Citat
orker ikke læse jeres sørgelige og intetsigende indlæg

Næh,men du har så alligevel strammet dig an,til at læse denne tråd.Fundet de sidste kræfter.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-10-08 19:53

Jeg var lige inde i Gyldendals store ordbog,da jeg ikke er vant til så fint et ordforråd: Ignorant.

Citat
IGNORANT:Uvidende,analfabet,ukulturelt,inkompetent.

Jeg bøjer mig dybt i støvet.Enhver god fighter,ved når han er besejret.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 21-10-08 21:52

Citat
orker ikke læse jeres sørgelige og intetsigende indlæg

palle22 > hvorfor gør du det så ?

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-10-08 22:03

Det er lidt pudsigt at læse at Mosebaek sammenligner muslimer med nazister, for når jeg læser at han sammenligner muslimer med pest, og jeg læser at scootersvinet kalder sine medmennesker for aber, synes jeg at det er langt mere nærliggende at sammenligne netop Mosebaek og scootersvinet med netop nazisterne. Retorikken i de herrers indlæg er præcis den samme som fra Hitler.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 21-10-08 22:06

palle22, at scootersvinet er racist gør ham ikke til en tabernar, men der for kan han jo godt være en tabernar. Og når man ser hvordan han fører sig frem, bl.a. her i tråden, kan der ikke været nogen tvivl om at han netop er en tabernar.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 21-10-08 23:00

Citat
Det er lidt pudsigt at læse at Mosebaek sammenligner muslimer med nazister, for når jeg læser at han sammenligner muslimer med pest, og jeg læser at scootersvinet kalder sine medmennesker for aber, synes jeg at det er langt mere nærliggende at sammenligne netop Mosebaek og scootersvinet med netop nazisterne. Retorikken i de herrers indlæg er præcis den samme som fra Hitler.

Citat
palle22, at scootersvinet er racist gør ham ikke til en tabernar, men der for kan han jo godt være en tabernar. Og når man ser hvordan han fører sig frem, bl.a. her i tråden, kan der ikke været nogen tvivl om at han netop er en tabernar.

Pas nu på der ikke bliver hash-razzia på Christiania i nat.Hash-tågerne fortrænger virkeligheden. Jeg vender tilbage i morgen.Godnat!

Mosebaek.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 21-10-08 23:06

Citat
En ting jeg ikke forstår ved det danske politi er at hvis der er 6 sorte perker aber muslimer svin der overfalder en tilfældig på gaden og man så ringer til politet... ja så gider de sku ikke så meget som at svinge en vogn forbi...

Jeg må desværre fortælle at det ikke kun er i sådan et tilfælde at der ikke er recourcer til at rykke ud.. Jeg taler af egen erfaring!

Min holdning er, hvis man rejser til et andet land, så må man indordne sig under forholdene. Jeg ville ikke forvente "special behandling" hvis jeg rejste til et andet land.

Kald mig racist, jeg kan leve med det. Hellere det end kaldes tidlig op om morgenen!
Der er større og større fremmed had her i DK, og jeg må desværre sige at jeg godt forstår hvorfor!

Citat
Men vi vil blive tvunget til at ta`et opgør med dem en skønne dag,hvis VI vil blive ved med at være her.Det vil blive en skræmmende oplevelse.

Det tror jeg desværre er rigtigt

Jeg vil til slut sige, jeg kender et par stykker (ikke en del af vennekredsen) af anden etnisk herkomst, som lever i DK uden at gøre nogen noget.. De lider under at andre af anden etnisk herkomst laver ballade.

Accepteret svar
Fra : kasperben

Modtaget 124 point
Dato : 24-10-08 19:47

de skulle brandes alle sammen så spare staten en masse penge og vi slipper for og bruge så meget strøm så har jeg også kommet med et forslag mod globalopvamning...

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-11-08 03:56

Tak for svaret kasperben.