/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar der ikke vil skrive
Fra : Pammie
Vist : 368 gange
100 point
Dato : 17-10-08 21:40

Min bærbare DELL, vil ikke skrive når jeg fx skal skrive en kode el.lign på nettet? Kan jeg ha slået noget fra evt.? Håber i kan hjælpe..... :-% Mvh Pammie

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-10-08 23:11

Havde sjovt nok det samme problem for 1 minut siden jeg kunne ikke skrive noget i browseren overhovedet....
Det var fordi der gemte sig sådan et popup vindue i baggrunden som jeg skal klikke OK på før jeg kunne skrive.
Så du kan eventuelt så om der skulle være sådan nogle vindue du kan fjerne først.
Ellers prøv bare og taste dit password og gå videre... det kan godt være det modtager passwordet bare uden at vise at du taster noget.