/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
P-Watch i Mazda 3
Fra : Perege
Vist : 966 gange
50 point
Dato : 17-10-08 18:01

Hej alle.

Da konen gerne vil have en P-Watch i Vores Mazda 3, synes jeg da hun skal have sådan en.
Nu er mit spørgsmål så, om der er nogen der har erfaring med at sætte sådan en i?
Ikke nødvendigvis i en Mazda 3.

Jeg vil gerne sætte den i selv, da det jo koster en formue på et værksted at få den sat i. Mere end sådan en P-Watch koster.

Jeg er godt klar over at den skal sætte til tændingen på en eller anden måde og have konstant-strøm, men hvis der nu er en eller anden der kunne hjælpe med at forklare mig det lidt nærmere.

Kommentar
Fra : kimlund

Dato : 17-10-08 18:06

Den skal vel "bare" have stel, konstant 12V og tænding.

Det kan du garanteret finde bagpå din radio, eller på tændingslåsen.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 17-10-08 18:13

der følger vel en brugsforviring med til sådan en fætter,,,

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 17-10-08 18:13

Det står i den brugsanvisning der følger med når du køber den....

Men eller er der en vejledning her - lige til at downloade....

http://www.biludstyr.dk/support/monteringsvejledninger/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-10-08 18:15

Og nej...

Du må IKKE bruge radioens tænding - den forsvinder i startøjeblikket

Kommentar
Fra : kimlund

Dato : 17-10-08 18:17

^^^Så lærte jeg noget nyt i dag :)

Godkendelse af svar
Fra : Perege

Dato : 17-10-08 18:19

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-10-08 18:43

Selv tak.....

Kommentar
Fra : kimstorm

Dato : 17-10-08 18:54

fed bil iøvrigt har selv lige købt en mazda 3 igår

Kommentar
Fra : Perege

Dato : 21-10-08 20:30

Ja, vi er også meget glade for Vores. En rigtig god bil.
Held og lykke med din. Du bliver garanteret glad for den også.