/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
indretning af ældre hus
Fra : tararam
Vist : 1103 gange
50 point
Dato : 17-10-08 11:23

Er der nogen der ved hvor man kan få ideer til at forny/ændre et 60'er indrettet hus. Dvs vægge og døres farver, møbler, gulvtæpper mm.
Jeg kan selvfølgelig bare male det hele hvidt, men........

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-10-08 11:28
Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 50 point
Dato : 17-10-08 12:26

Prøv at se denne artikel - meget inspirerende
http://www.bolius.dk/viden/inspiration/boligreportager/hokus-bolius-parcelhus

Køb evt denne bog:

FARVEL PARCEL (nyt oplag)
Marianne Sommer & Trine Baadsgaard: Farvel Parcel. Fra typehus til drømmebolig. 3. oplag. Udg. af Bolius Boligejernes Videncenter A/S, Ballerup 2006. 207 x 250 mm. 160 s. Pris: 249,00 kr.
Formålet med denne bog er at vise, hvor mange muligheder der kan være i de traditionelle parcelhuse fra 60’erne og 70’erne, hvis bare man har lidt fantasi. De 38 eksempler er fordelt på følgende kapitler: Totalombygning, Delvis ombygning, Mindre ombygning, Køkken-alrum, Stue, Badeværelse, Børneværelse, Kontor, Facade, Tilbygning og Have og terrasse. Afsluttende kapitel om hvordan man kommer videre.

JHC
Kontakt og bestil
bog@byggecentrum.dk

http://www.hfb.dk/pages/nyhedsider/bog.php?id=322&sprog=d&antal=11&fra=0

Held og lykke med projektet

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 17-10-08 18:16

Tak for svaret HelleBirgitte.
Det var lige det jeg søgte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 17-10-08 18:19

Super