/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Pia
Fra : Sunowich
Vist : 593 gange
500 point
Dato : 16-10-08 23:43

Du trænger sådan

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 510 point
Dato : 16-10-08 23:56

Citat
Du trænger sådan

Øhhhh . Hvad ved du om det

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 16-10-08 23:59

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-10-08 00:00

Godnat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-10-08 00:03

Hvis man ikke vil deltage i det så ofte diskuterede pointluderi, kan man bare lade være at svare. SEIE

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-10-08 00:13

Citat
kan man bare lade være at svare.

Nåå ja det husker jeg til næste gang

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-10-08 00:19

Det må du da selv om...Men i mine øjne er det knap så flatterende at modtage point på den måde. Men smag og behag, ellerere rettere moral eller umoral. det blev i øvrigt heftigt diskuterert for nogle år siden.

Dengang var antallet af point afgørende for ens chancer for at vinde den fantastiske månedlige brødrister, som af og til dukkede op, men det er lavet om, så nu er det kun sildesalat til brystkassen, omend den er uærligt fortjent.

Så kig dig i spejlet Pia og kig på dine for 3.000 point medaljer du lige har scoret LOOOOL. Du kan jo ikke kalde mig misundelig, da jeg er alm. bruger og derfor aldrig ville kunne gøre det samme

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 17-10-08 00:55

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-10-08 00:56

Gonat lille du

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 17-10-08 08:19

Det er sørligeligt hvad folk vil gøre for både at forblive rygklappere og hvad folk vil gøre for nogle sølle point