/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Jeg syns osse Pia
Fra : Sunowich
Vist : 624 gange
500 point
Dato : 16-10-08 21:10

Ja du skal sku helt op og ringe Pia og folk der Blacker andre siger mig ikke noget

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 510 point
Dato : 16-10-08 21:11

Citat
Ja du skal sku helt op og ringe Pia

For hulen da også.
Før da jeg skrev tip ind gik min puter ned. Jeg havde da kandu mistænkt for at snuppe mine point

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-10-08 21:13

Det var da godt du nåede at slette din liste med BL Kanduer sunowich LOOL Hykler

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-10-08 21:14

LOOOOL

Hykler

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-10-08 21:16

Heil venner

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 16-10-08 23:10

Tak for svaret piaskov.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-10-08 23:12

Hej suno.
Ja tak skal du ha'
Det er da en være gang røg her i dag. Nå pyt med det . Bare vi har det lidt sjovt ind imellem.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-10-08 23:13

Citat
og folk der Blacker andre siger mig ikke noget

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL PolleFunnyface....Du lærer det aldrig

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-10-08 23:16

KLUMME STOP SÅ

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-10-08 23:18

Er det mig du taler til?? Pia...gør dig klart, at jeg stopper når jeg finder det passende....Okay??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-10-08 23:20

Heil Klumme

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-10-08 23:22

Citat
Pia...gør dig klart,

JA FAR

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-10-08 23:22

Det har du nævnt før, men jeg ved ikke hvad du mener???? Men din holdning til Black lister er eddermenemig dagens vits

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-10-08 23:23

Heil klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-10-08 23:29

Pia...Det kunne være vi (du) skulle lægge det der mor / farsyndrom lidt væk og bare være Kandubrugere. Så er vi begge frigjort for de forpligtelser man forventer af en far og mor.

Min deltagels i evt. tråde styres kun af mig og bliver ikke rettet ind af hverken en sød kvinde, en mor eller store bogstaver. Når vi begge er enige om det, kan vi sagtens mødes her, men er vi ikke det, så vil jeg da råde dig til at ignorere mig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-10-08 23:32

Og nu er PolleFunnyface faldet i en rille, der kvæder Heil klumme....der kan han hænge i flere dage Man kan dælme ikke kalde ham ensformig....eller hvad

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-10-08 23:34

Nå jeg vil ind og se min tandbørste lade op....Det er intellektuelt trods alt mere givende end at ævle med PolleFunnyface

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-10-08 23:37

Husk at vokse dit lille overskæg........Heil klumme

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 17-10-08 03:01

du er godt nok til grin sunovits,,,,