/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Boks til flueben mangler
Fra : le1944
Vist : 496 gange
55 point
Dato : 16-10-08 16:55

Jeg vil gerne have en boks i mine login dialogbokse til et flueben, og nogle mener, at hvis man tilføjer pågældende URL til sikre adresser, skulle der komme en mulighed for at sætte et flueben, så jeg ikke behøver at skrive brugernavn og adgangskode hver gang, men det gør der ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-08 17:37

Citat
og nogle mener

Jamen så er det jo dem du skal have fat i - de må da vide det...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-10-08 17:45

Har ikke lige noget med Boks at gøre, men du skrev i en anden tråd
at du har problemer med FlashPlayer, prøv at hente dette værktøj
som fjerner FlashPlayer, hent så den sidste nye og installer igen,
det hjælper sommetider:
http://download.macromedia.com/pub/flashplayer/current/uninstall_flash_player.exe

Det med at ie ikke husker dit log-in er fordi du har ryddet op og fjernet Cookies (tror jeg)

mvh klaudi

Kommentar
Fra : le1944

Dato : 17-10-08 14:52

Det ser ud til, at afinstallationen med ovennævnte link og derefter Genstart og geninstallation virker, men jeg har små programmer, der automatisk rydder op jævnligt. Det er måske der, hele problemet opstår.
Mht. afkrydsning i login boks: ja, cookies bliver slettet jævnligt, men det er ikke det, der er problemet (tror jeg). Jeg får slet ikke muligheden for at sætte flueben i en lille firkant, for firkanten er der ikke.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 27 point
Dato : 17-10-08 15:16

Det er ikke alle steder hvor man logger ind at der er en "Husk Mig Boks",
så de små programmer skal du have fortalt hvilke Cookies du vil beholde

Jeg bruger CCleaner og IE Privacy Keeper, der er mulighed for at gemme de Cookies så man ikke skal logge på hver gang

mvh klaudi

Kommentar
Fra : le1944

Dato : 17-10-08 15:36

Nej, det ved jeg godt, men vi taler om Explorer 8. På mine andre maskiner virker det uden videre, men ikke på den stationære.
Jeg bruger Advanced Windows Care, Ad-Aware, Spybot, Regscrub/Regcleaner.

Kommentar
Fra : le1944

Dato : 04-11-08 18:21

Jeg lukker hermed for dette spørgsmål. Jeg har af "kompetente" personer fået at vide, at jeg godt kan opgive at få løst problemet, indtil der kommer en relevant opdatering fra Microsoft.

Godkendelse af svar
Fra : le1944

Dato : 04-11-08 18:22

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-11-08 18:31

Velbekommen