/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ny telefon
Fra : bruuno117
Vist : 629 gange
100 point
Dato : 16-10-08 13:22

Ja, så skete det! Min gode gamle elskede Sony Ericson mobil er kommet i klemme i en bildør :/ Den kan stadig ringe, men skærmen er knækket, så der er et stort flot flerfarvet "blåt mærke", der fylder det meste af skærmen, og det gør det rimeligt svært at modtage og skrive SMS. Efter som det jo nok ikke kan betale sig at få den repareret på nogen måde, er den umiddelbare løsning jo nok at købe en ny telefon! Men spørgsmåler er jo så, hvor finder man de billigste tilbud på mobil telefoner uden abonnement?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-08 13:24

Ved at kigge reklamer og i dagspressen.....

De skifter hverandendag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-08 13:26

Men det billigste er og bliver en af de telefoner SUPERMARKEDER har på tilbud til 2-3-400 KR....

Så må du undvære alt "gøglet" - det er det der koster.....

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 16-10-08 13:45

Det kan man ikke svare dig på.
Den ene dag eller uge er den ene tik billigst, næste dag er der tilbud i et andet supermarked.
Du kan også finde billige og nogle gange nye mobiltelefoner til salg på
http://www.qxl.dk

Mig bekendt findes der ikke en forretning man kan sige altid er billigst.

hawaii7

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 16-10-08 14:04

http://m1.dk/Guide/GPRS/
se deres webshop

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-10-08 14:09

Jeg tænkte mig nok noget i retningen af om der var en der kendte et godt sted på nettet, der solgte telefoner til rimelige penge, et sted som jeg ikke er faldet over endnu. Som sagt skal det helst være uden abbo, da jeg har det fint med det cbb jeg har nu. Men det er jo rigtigt at man kunne forlade sig på om netto måske har en billig mobil til salg på et tidspunkt, men for at sige det mildt, er jeg lidt doven og gider ikke rigtig at stå og vente uden for døren før de åbner for at få fat i en før de er udsolgt ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-10-08 14:11

Der findes ikke nogen specielle "gode" sider.....

De laver jo ikke selv telefonerne.....

Så må du på dba og købe en brugt.....

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 16-10-08 14:32
Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 16-10-08 15:26
Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-10-08 16:18

Der er nogle butikker som på visse mobiler kan skifte displayet for små penge.
Det er værd hvis du ellers er glad for mobilen, og den kan lige det du skal bruge.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 16-10-08 18:18

Nu er det jo kun en gammel t290i, men den gør hvad den skal, og den har ikke alt muligt lir, og det er jeg egentlig godt tilfreds med. Men jeg tror nu ikke det er værd at reparere på den.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-10-08 19:27

Du har da lov at spørge hvad de skal have for at ordne den.

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 16-10-08 20:58

Hvad med disse ?
(t290i)

http://www.guloggratis.dk/telefoner/sony-ericsson/t290i/annonce/3629058?bigimages=1

http://www.pricerunner.dk/pl/1-315263/Mobiltelefoner/Sony-Ericsson-T290i-Sammenlign-Priser

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?taxShowAllInOneCategory=0&taxShowAllCategories=0&Niveau=&OldNiveau=&SektionId=0&KategoriId=&rubrikId=0&Annoncetype=2&Sortering=8&Sortsearch=0&Sorteringtype=1&kortsogX=0&kortsogY=0&kortsogRad=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&FirstSearch=&HashId=&partner=&PartnerMyRefererId=&BilledVisning=0&navValsFound=&CurPage=1&KunKoebNuPris=0&AnnoncetypeRange=7&navSearchWords=&Fritekst=t290i&RegionId=0&x=47&y=8&Forhandler=1&Forhandler=2&PrisFra=0&PrisTil=9999999&AntalDage=0

Og i Sverige
http://www.google.se/search?hl=da&q=t290i&btnG=Google-s%C3%B8gning

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 17-10-08 18:30

Har du prøvet at kontakte CBB, det er ofte muligt at få et godt tilbud fra din nuværende teleudbyder.
Især hvis du har været hos dem i længere tid, og accepterer en forlængelse af abonnement perioden.

Kommentar
Fra : c0olking

Dato : 28-10-08 11:50

Jeg vil anbefale dig at smutte ind på www.EDBPriser.dk og så trykke på TELEFONI -> MOBIL -> Mobiltelefon u. abn.

Når siden så er klar til brug trykker du bare på SØG og så inddeler du siden efter PRIS.

Så har du et godt bud på den billigste mobiltelefon idag.

Det er en Nokia 1200 til kun 188,- Kroner INKLUSIV levering!

Kommentar
Fra : c0olking

Dato : 28-10-08 11:51

Hvis du bor i Københavnsområdet kan den afhentes på Falkoner Allé til kun 199,- Kroner.