/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook 2003
Fra : alimak
Vist : 735 gange
100 point
Dato : 16-10-08 11:59

Jeg kan ikke hente nyt dokument for at skrive en ny mail, eller videresende eller besvare mail. Det sker ingen ting. Ingen box der dukker op og melder om fejl. Har kørt diagnoserings programmet , men alt ok siger det. Det et plutselig blevet sådan, for en uge siden fungerte alt upåklagelig. Er der nogen der har nogen forslag?
alimak

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 110 point
Dato : 16-10-08 12:01

systemgendan , til før problemet opstod.

eller

Genindlæs Outlook

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 16-10-08 12:48

Hvis jeg genindlæser outlook, mister jeg så mine mails?
alimak

Kommentar
Fra : clou

Dato : 16-10-08 15:20

Nej, du mister ikke dine mails - er det en prøveversion af Office 2007 du har? Den ligger ofte på nye computere med en prøveperiode på 60 dage!

Clou

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-10-08 16:11

microsoft har udsendt opdateringer (fejlretninger og besværligheder) fornylig. Mange computere er indstillet til automatisk opdatering over nettet, uden at ejeren er opmærksom på det.

Før undervejs i opdateringen eller hvis den mislykkes vil outlook ikke virke normalt.

Lad den stå med netforbindelse længe, og genstart så.

Inden du prøver at ominstallere eller genoprette outlook så tag sikkerhedskopi af mailfiler og andre outlook data. De er i filer, som er af pst typen. Placeringen afhænger f styresystem og installationsdetaljer.

Når outlook er oppe at køre igen, skal pst filerne importeres hvis data mangler.

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 16-10-08 17:23

Tak for svaret troldenesdhb.Det virket