/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Fjerne abonnering uden at købe spørgsmål~
Fra : Uffe29
Vist : 339 gange
21 point
Dato : 18-03-03 00:21

Er det virkeligt ikke muligt at fjerne abonnering på enkeltstående spørgsmål som er blevet lukket uden først at skulle købe spørgsmålet ???

Er det noget man er opmærksom på hos kandu.dk

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 31 point
Dato : 18-03-03 00:28

Hej Uffe!

Nej - det tror jeg ikke, kan godt se hvad du mener - jeg har lige brugt 50 point for at læse noget totalt ubrugeligt

Men endnu en grund til at lave pointsystemet om!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 18-03-03 00:44

Hej Uffe,

som regel ophører abonneringen på et spørgsmål når det bliver lukket... ønsker man at abonnere på et spørgsmål der er lukket og ikke gider købe det ska' man nå at trykke på abonneringen i den times tid hvor spørgsmålet er frit tilgængelig...

jeg har ihvertfald ikke oplevet at der er kommet flere mails, med mindre jeg har sat den til at abonnere igen efter et spørgsmål er blevet lukket... så hvorfor det lige sker i dit tilfælde ved jeg ikke... det ka' selvfølgelig være kandu har lavet lidt om på systemet... jeg har ikke brugt det så meget den sidste stykke tid...

men ellers såvidt jeg husker var der snak om at et spørgsmål der var blevet lukket vist nok sku' være frit tilgængelig efter en måneds tid, men om det er blevet til noget ved jeg ikke...

men jeg vil give Bjarne ret... og efter min mening ku' man lige så godt afskaffe point systemet...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 18-03-03 23:08

Hvis man abonnerer, og spørgsmålet lukkes, så abonnerer man fortsat, og spørgsmålet vil fremstå under historik...man er så nødt til at købe spørgsmålet for at fjerne abonnering ved at trykke send

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 19-03-03 00:48

Hej Uffe,

det har jeg nu aldrig oplevet... jeg har altid været nød til at købe et spørgsmål efter det er blevet lukket, for at få abonnering på det igen... men som sagt det ka' selvfølgelig være de har lavet om på det... du ka' jo prøve at lukke spørgsmålet her ved at give Bjarne pointene... og så evt. skrive et par beskeder, så går jeg ind og køber spørgsmålet senere idag... og så ka' jeg så se om jeg stadigvæk har abonnering på det, eller jeg ska' slå abonneringen til igen...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 19-03-03 07:04

Tak for svaret Bjarne_H.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-03-03 07:08

Hhehe....kommentaren om de pointene skal ikke have mere end 1 stjerne

Når du kommer ind igen strarup, så er markeringen fjernet, og skriver du noget uden at sætte fluebenet igen så får du ikke flere mails, men en mails om denne får du hvilket jo er godt nok hvis nogen skulle skrive noget efter spørgsmålet er lukket

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-03-03 07:09

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 19-03-03 09:19

Hej Uffe,

jeg har ikke fået andre mails fra dette spørgsmål andet end den med at "Kommentar accepteret som svar hos kandu.dk (spg.: 12749)"... de 2 sidste har jeg ikke fået nogle mails om, og lige nu har jeg ikke abonnerning på dette spørgsmål... hverken i historik/profil/ abonnering oversigten, selvom jeg havde sat den til at abonnere på dette spørgsmål... så såvidt jeg ka' se, så ophører en abonnering på et spørgsmål stadigvæk når et spørgsmål bliver lukket... ihvertfald for mit vedkommne... hvorfor den så ikke gør det ved dig ved jeg ikke... om der evt. er forskellige indstillinger herinde på kandu, hos mig ophører enhver abonnering ang. et spørgsmål/indlæg ihvertfald når det bliver lukket, og hvis jeg fortsat ønsker at abonnere på det, ska' jeg enten nå at trykke på fluebenet omkring abonnering i den times tid man har til rådighed efter det er blevet lukket, eller jeg ska' ind at købe spørgsmålet og så sætte et flueben...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 19-03-03 17:34

wired....men håber da kandu.dk ser det