/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Opmagasinering - Sjælland
Fra : Shani
Vist : 846 gange
20 point
Dato : 16-10-08 09:27

Hejsa, vi leder efter et sted, vi kan opmagasinere vores møbler helst i Hovedstadsområdet. Der findes jo et hav af firmaer, men hvilket skal man vælge, som andre kan anbefale, uden det koster for mange penge.

Vi har forhørt os hos Shurgaard, og de er alt for dyre, så det vil koste en bondegård. Landstrygeren er langt billigere til 350 kr. for 6 kubikmeters container. Vi er ikke interesserede i privat opmagasinering hos fremmede mennesker. Vi flytter i weekenden, så det vil være super, hvis nogen her kan hjælpe os med anbefaling af et billigt godt sted, vi kan opmagasinere vores møbler.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 16-10-08 13:11

Priserne afhænger i høj grad af servicen. Hvis du vil have høj tilgængelighed, opvarmet opbevaring og ordentlige forsikringsforhold ja så koster det.

Jo mindre du betaler jo ringere er produktet. Historier hvor tingene ikke kan findes igen, er blevet udleveret til forkerte osv er desværre ikke ualmindelige når det gælder lavprisopbevaring.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-10-08 15:02

På Roskildevej på grænsen mellem Glostrup og Albertslund, lige foran Røde Vejsmølle ligger City Opbevaring. Der har jeg haft opmagasineret møbler. Adgang hele døgnet, opvarmet, videoovervåget, til en rimelig pris. Men om jeg kan huske hvad de helt nøjagtigt hedder. Men jeg finder ud af det i dag, om jeg så skal køre forbi og hente et visitkort.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 16-10-08 15:13
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-10-08 16:41

Nu har jeg fundet det.

City Self-storige A/S, Roskildevej 5, 2620 Albertslund, tlf. 43 45 40 50.

Kommentar
Fra : Shani

Dato : 20-10-08 09:04

Tusinde tak for hjælpen hvilket vi sætter stor pris på