/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
urinrørsundersøgelse,kvinde
Fra : maryFlop
Vist : 1068 gange
98 point
Dato : 16-10-08 07:55

hjælp,,er der nogen der har prøvet dette...jeg er temmelig nervøs,,er det meget smertefuldt,,eller kan man holde det ud?jeg ved man får bedøvende creme ,,men vil du være sød at fortælle om du har prøvet det?det er blæren,der skal undersøges gennem urinrøret.hej

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-10-08 08:32

Har ikke prøvet, men ved hvordan det foregår.

Det er ikke slemt, selve undersøgelsen mærker du ikke meget til..der bruges et instrument med et tyndt rør med lys og "kikkert" indbygget i spidsen.

En dag eller to efter, kan der være lidt ubehag, svien, som ved blærebetændelse fordi slimhinden i urinrøret bliver lidt irriteret, , det er det hele.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-10-08 10:24

Hej med dig.

Det er tildels og kun tildels rigtigt hvad dova skriver men der mangler en del.
Hvis det er hvad jeg tror du skal undersøges for så skriv lige til mig i pm så skal jeg forklarer dig nøjagtigt hvordan det foregår.
Har selv lige været igennem det for 1½ md. siden.
Venlig hilsen Pia

Kommentar
Fra : maryFlop

Dato : 16-10-08 10:35

hej piaskov,,jeg har blod i urinen,,derfor denne undersøgelse af blæren,,vil selvfølgelig gerne høre om din e.v.t erfaring.hej

Kommentar
Fra : maryFlop

Dato : 16-10-08 10:38

tak dova,,for din opmuntring,,man er jo ligesom lidt sårbar visse steder..glæder mig til det er overstået..hej fra maryflop

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-10-08 10:42

Vær sød lige at skrive til mig i pm.

Kommentar
Fra : maryFlop

Dato : 16-10-08 11:58

hej piaskov,,jeg ved desværre ikke hvad pm er...ha.ha.
jeg er ret ny i kandu..hej fra maryflop..
men skriv lige lidt gode råd til mig,,hej

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-10-08 12:20

Du kan skrive til piaskov her

http://www.kandu.dk/UserMail.aspx?uid=267101

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-10-08 13:48

Hej maryFlop.
Hvis du kilkker på mit lille billeed af "anden" der er oppe til venstre kommer der et beskrivelse af mig frem !
Neden under står der du kan skrive til mig privat.
Så kan ingen andre se hvad vi skriver om privat.
Venlig hilsen pia

Accepteret svar
Fra : poul1erik

Modtaget 98 point
Dato : 16-10-08 15:00

Kære mary Flop.
Der er intet at være angst for.Jeg er godt nok en mand,men jeg tror at ubehaget er ens M/K.
Jeg skulle have en kikkert ned i urinblæren.Da jeg så den,sagde jeg forfærdet "den får i da aldrig
igennem min lille dims".Men der bliver først smurt med bedøvelse.Det føste stykke vej mærker man meget lidt.Det er først når lukkemusklen nås.Der skal man blot følge instruktionerne.Nemlig at trykke som om man skal tisse,så smutter kameraet lige så let igennem.Her efter er det hele overstået, og du måske få lov til at se med på skærmen.
Hilsen Poul1erik.

Kommentar
Fra : maryFlop

Dato : 16-10-08 15:07

hej poul1erik..hvor var det sødt af dig at skrive,,jeg har skam også tænkt på jer mænd,,hvordan det kunne klares..
jeg ved desværre ikke noget om at give point,,men tak for din trøst,hej fra maryflop

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-10-08 16:20

Du accepterer bare svaret, så gives pointene automatisk.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-10-08 16:57

Hej igen.
Nu har jeg skrevet til dig i pm. Så læs og spørg bare tilbage hvis du er i tvivl om noget.
V.H. Pia

Godkendelse af svar
Fra : maryFlop

Dato : 16-10-08 17:00

Tak for svaret poul1erik.