/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Spyball AM8510
Fra : hms
Vist : 1113 gange
100 point
Dato : 17-03-03 22:18

Hej.

Er der nogen i gruppen der har erfaringer med en Spyall AM8510.Først og fremmest mangler jeg en dansk eller engelsk(evt Tysk) monteringsvejledning, men mener nu at den er korrekt monteret efter den Italienske som fulgte med.(Er købt i Italien).Desuden ser det ikke ud til at der er forskel på ledningsnettet fra min tidligere alarm, der var en AM8010.

Nå, men nok om det !

Problemet er, at jeg overhovedet ikke kan få den til andet end at give et enkelt bip når jeg trykker på fj.betjeningen.Ikke noget med at dioden begynder at blinke som om den er aktiveret.Har fulgt selve betjeningsmanualen, som jeg har på Dansk, men intet virker som beskrevet i denne.

Åbenbart er håndsenderen kompatibel til selve alarmen når den kan give et bip,men ud over dette er der jo langt igen.

m.v.h.
Henrik

Accepteret svar
Fra : hryttel

Modtaget 110 point
Dato : 17-03-03 23:51

Hej hms,

Kan du bruge det her??
http://www.m-sjoberg-ab.se/pdf/Manual/AM8510sw.PDF

Mvh,

Henning, Holland *<

Godkendelse af svar
Fra : hms

Dato : 18-03-03 08:53

Tak for svaret Henning.

Jeg ved selvfølgelig ikke om det løser problemet, men nu kan jeg da i det mindste komme videre.

Mange tak for hjælpen og den hurtige respons

m.v.h.
Henrik
http://home19.inet.tele.dk/kawasaki-zl/

Kommentar
Fra : hms

Dato : 19-03-03 08:13

Tak for hjælpen Henning.

Det hjalp utroligt meget med en montagevejledning på "menneskesprog". Der var selvfølgelig et par detaljer som ikke var på plads ! Men nu virker alt OK.

m.v.h.
hms

Kommentar
Fra : hryttel

Dato : 19-03-03 14:52

Hej Henrik,

Jeg er gal for at høre at alt er OK. Det er en pæn hjemmeside du har lavet. Og et pragtfuldt billed af din cykkel!
Den skinner så meget aj man kan se den der tager billedt.

Mvh,

Henning