/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Velta gulvvarmeanlæg
Fra : CFLK
Vist : 684 gange
20 point
Dato : 15-10-08 11:29

Er der nogen derude, der kender til Velta gulvvarme anlæg? har nogle defekte reguleringsventiler - og det er næsten umuligt at finde dem her i Danmark... skal man virkelig til tyskland for at få dem...

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 20 point
Dato : 15-10-08 11:58
Godkendelse af svar
Fra : CFLK

Dato : 15-10-08 19:17

Ja, det mente jeg også.. anlægget er fra 1986 - altså ikke helt nyt mere - men uponor handler IKKE med private ( de gad næsten ikke engang svare på mit spørgsmål) søger nu videre på nettet..

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 15-10-08 21:58

Jeg har tidligere fået en fin dialog med UPONOR, så har du må da have været uheldig. De ville vel oplyse hvor du så skulle henvende dig, - for som jeg forstår, så er det da en af deres produkter.